La Maria ha fet una animació ella soleta.
Els elements utilitzats han estat:
Una càmara de video
Uns quants Play-Mobils
Paciència, i …
El programa Studio 9 per muntar-ho.
Aquí en teniu el resultat:
Adéu i fins un altra, ah! i bones vacances!!!
Maria i família