El concert de Nadal del Cicle Superior de primària de corda.
La meva filla gran, la Maria, fa cinquè de primària a L’Oriol Martorell, i aquí la teniu integrada en el grup de corda fent unes quantes peces de nadal i d’altres…
Aquí en teniu un fragment.
Espero que us hagi agradat.
Baltasar