Contes audiovisuals il·lustrats !! Som Finalistes !!!

Quina emoció, el nostre conte audiovisual de 1r B Finalista als Jocs Florals Escolars de Barcelona !!!

Contes audiovisuals il·lustrats

Benvolguts i benvolgudes,

Ens plau informar-vos que hem rebut molts treballs dels centres en aquesta primera convocatòria

de contes audiovisuals il·lustrats i que les tasques dels diferents jurats de districte han estat laborioses:

Els treballs seleccionats a cada un dels jocs florals del districte per passar a ciutat han estat:

Districte Nom del Centre Curs participant Títol del conte audiovisual il·lustrat
Ciutat Vella Escola Cervantes 3r de primària En Max i el dinosaure volador
Ciutat Vella Escola Pere Vila 1r de primària En Bao i els seus amics
Gràcia Gravi 3r de primària La unió fa la força
Gràcia Turó del Cargol 1r de primària En quin pot hi haurà la sal?
Horta – Guinardó CEE La Ginesta Educació Especial L´avi i el seu record
Horta – Guinardó Escola del Mar 3r de primària Vet aquí la història!
Nou Barris Escola Splai 6è de primària Sant Jordi
Nou Barris IEA Oriol Martorell 1r de primària El cervolet
Sant Andreu Escola El Sagrer 6è de primària El gat, el gos i la guineu
Sant Andreu Escola Gavina Educació Especial El Vol de la Cris
Sant Martí Escola Vila Olímpica múltiples nivells Funalito
Sant Martí Miralletes 4t de primària El misteri de l’illa Imperium
Sants Montjuïc Escola El Polvorí 6è de primària La Caputxeta verda
Sants Montjuïc Escola Seat 2n de Primària L’aventura del petit Parasaurolophus
Sarrià – Sant Gervasi CEE Guru Educació Especial Chess Story
Sarrià – Sant Gervasi Reial Monestir de Santa Isabel 5è de primària La carxofeta negra

El Jurat de ciutat composat per Manuel Barrios, Ramon Espelt, Saul Dalmau i Lluís Vallvé

ha acordat seleccionar per unanimitat els següents cinc treballs finalistes :

Districte Nom del Centre Curs participant Titol del conte audiovisual il·lustrat
Ciutat Vella Escola Cervantes 3r de primària En Max i el dinosaure volador
Ciutat Vella Escola Pere Vila 1r de primària En Bao i els seus amics
Gràcia Turó del Cargol 1r de primària En quin pot hi haurà la sal?
Horta – Guinardó CEE La Ginesta Educació Especial L´avi i el seu record
Nou Barris IEA Oriol Martorell 1r de primària El cervolet

Als creadors i a les creadores dels  treballs finalistes i els seus companys i companyes del curs

se’ls convida a la projecció de tots els contes  finalistes en una sessió a la Filmoteca de Catalunya.

En aquest acte es farà públic el guanyador de la categoria de contes audiovisuals de Barcelona.

El treball guardonat  es projectarà al Saló de Cent a l’Acte dels Jocs Florals Escolars de Barcelona

i TV3 el produirà, en format televisiu, en col·laboració amb el centre educatiu  per ser emès dins

del programa Una ma de contes.

Us demanem que feu arribar la nostra felicitació a tots els infants i professorat que ha participat

i us agraïm la vostra participació.

El nostre Mural finalitzat !!!

Moltíssimes gràcies en primer lloc a la Marta Gustems per la seva generositat en dibuixar-nos aquest preciós mural i també moltíssimes gràcies a tots els mems i nenes que han col·laborat en pintar aquest preciós mural. Ha quedat fantàstic!!!

primer lloc a la Marta Gustems que amb la seva generositat

Finalistes als Jocs Florals Escolars de Nou Barris

Estem molt contents per aquesta gran notícia!!!!

Us comuniquem que el treballs següent, presentat pel vostre centre, corresponent a la modalitat Contes Audiovisuals Il·lustrats, ha resultat finalista per a la fase de districte dels Jocs Florals Escolars de Nou Barris 2016:

El cervató

Imatge de previsualització de YouTube

De l’alumnat de 1r de primària de l’IEA Oriol Martorell: BETTINA Barlett, PERE Cabré, NICOLAU Canas, NADIA Carriqué, AIRÍ Codina, ONA Friedman, MARC Gómez, NAROA Guzmán, NADEGE Hughes, ALMA López, DONNACHA Malone, NEUS Ortolà,  BERNAT Palacios, FÈLIX Petit, JOANA Santandreu, MARIA Sardà, DAVID Sicília, NATÀLIA Taberner,  ISONA Velàzquez. Mestres: Núria Amat Xatart, Carme Navarro Gonzalez

Us preguem ho poseu en coneixement dels mateixos interessats, de les seves famílies i del seu professorat, per tal que puguin assistir a l’acte de lliurament de premis que tindrà lloc el proper dia 25 de maig de 2016, a les 17:30 h, a l’auditori del Parc Tecnològic (C/Marie Curie, 8-14).

Una artista transforma vells pinzells en delicades dames

La artista plástica de San Francisco (EE.UU.) Rebecca Szeto utiliza pinceles y brochas para crear sus obras, pero las utiliza no solo para pintar con ellas, sino también sobre ellas. El resultado de su trabajo nos muestra refinadas damas renacentistas. Nos encanta.

Rebecca Szeto nos cuenta que su emplea y reutilza las brochas que dan vida a sus elegantes damas cuando las brochas ya están al final de su vida y apenas ya valen para pintar. Emplea siempre materiales humildes y económicos.

via artodyssey