Es presenta l’himne de la infància a Barcelona

Orgullosos dels nostres nens i nenes !!!

Aquest dijous el Consell Nacional de la Infància ha celebrat un acte a Barcelona per commemorar el Dia de la Infància. L’acte ha conclòs amb un himne que ha estat compost per commemorar el 25è aniversari de l’aprovació de la Convenció sobre els Drets dels Infants de les Nacions Unides, interpretat pels alumnes de quart de Primària de l’escola Oriol Martorell de Barcelona.

Aquest himne ha estat interpretat també aquest dijous al programa Els Matins.

Vine a descobrir els Petits experiments musicals a El Meu Primer Festival

Petits experiments musicals

Sessió amb presentació a càrrec del compositor Josep Maria Baldomà

Dissabte 22 de novembre, 12.00 h, Teatre CCCB

Per a amants de la música i de l’animació amb ganes de veure peces originals!

Sessió recomanada a partir de 5 anys

Petits experiments musicals ens presenta una acurada selecció de curtmetratges d’arreu del món i de tècniques diverses que juguen de manera creativa amb la música: sincronitzant imatges i ritmes, mostrant-nos els colors d’una cançó, viatjant en el temps i l’espai, o convertint els instruments musicals enpersonatges amb ànima i caràcter. Una sessió plena de creativitat, enginy i sensibilitat, que ens permetrà viatjar a través del jazz, la música clàssica, el pop i l’electrònica. Aquesta sessió forma part de la programació conjunta amb el Festival L’Alternativa.

NO US QUEDEU SENSE LA VOSTRA ENTRADA!

I a més a més aquest cap de setmana…

Descarats animats. Tres fabulosos curtmetratges que trenquen barreres pel seu sentit de l’humor, la seva posada en escena i les històries que ens expliquen. Una sessió amb una peça central, El pastís de Nadal (un especial nadalenc de la mítica sèrie Pànic a la granja), i dos curtmetratges més amb personatges que busquen els límits de la seva pròpia essència. Un programa divertit i trencador que farà les delícies de grans i petits. Diumenge 23 de novembre, 12.00 h, Cines Verdi Park. Sessió recomanda a partir de 5 anys.

Mira el tràiler del Festival amb les novetats d’enguany!

Tota la informació a www.elmeuprimerfestival.com

EL MEU PRIMER FESTIVAL

Petits experiments

L’Alternativa i El Meu Primer Festival tornen de nou enguany a unir forces per proposar conjuntament una part de la programació d’ambdós festivals, formada per dues sessions molt especials de cinema per als més petits, un taller sobre música i cinema, i el projecte col·lectiu de creació cinematogràfica “Filming Barcelona” que tindrà lloc per segon any consecutiu durant les dates dels festivals.

TOTA LA INFORMACIÓ AQUI

Hit107

Too cool! Using unique animation techniques, and an iPhone 5S, watch as this guy turns everyday life into a super cool cartoon universe!

L’escultura que més m’ha agradat

Després de la visita al MNAC dels nens i nenes de primer, hem recordat les escultures que havíem vist i els materials dels que estàven fetes, i cadascu ha dibuixat l’escultuta que mçés els ha agradat.

Manolo Hugué, Catalana asseguda, 1923

Manolo Hugué, Torero, 1913

Joan Rebull, Gitaneta, 1933

Leandre Cristòfol, Nit de lluna, 1935

Pablo Gargallo, Gran ballarina, 1929

Juli González, Home cactus I, 1939

Juli González, Cap de Montserrat cridant, cap a 1942

Cicle de Cinema i Drets dels Infants

Trobareu tota la informació clicant aquí.

El dret a créixer en família

Coincidint amb el 25è aniversari de l’aprovació de la Convenció sobre els Drets de l’Infant i donat que el 2014 ha estat declarat l’Any Internacional de la Família, dediquem el Cicle de Cinema i Drets dels Infants d’enguany a pensar i debatre sobre la importància que té l’entorn familiar per al ple desenvolupament de l’infant com a persona.

Es tracta de posar en relleu el paper educador de la família –tingui la configuració que tingui- i la funció que té d’acompanyament respectuós i d’integració dins de la societat.