Les nostres últimes colònies!

El passat 17,18 i 19 de maig els alumnes de 6è vam estar de colònies a la casa Torrferrana, a Sobrestany (Girona). Ens ho vam passar d’allò més bé amb els nostres monitors: en Mango, la Naranjita, en Pinya,en Banana i en Coco.  Vam fer moltes activitats: kayak, vela, BTT, tir amb arc, tirolina… Han estat unes colònies inoblidabes!

Gaudiu de les FOTOS AQUÍ!

Viatgem en el temps al “Museu d’Història de Catalunya”!

El passat 5 d’abril vam anar al Museu d’Història de Catalunya a Barcelona. Vam veure habitatges des de la prehistòria fins a l’actualitat. Va ser divertit perquè a cada habitatge disfressaven a algun company/a amb elements de l’època! Després vam anar al Parc de la Ciutadella a dinar.

—-> FOTOS! <—-

L’EXCURSIÓ AL CORREDOR

A principis d’abril, vam anar d’excursió al corredor. Vam fer una ruta amb uns monitors que ens van ensenyar moltes coses: petjades d’animals, l’espai on havia estat un porc senglar, etc. També vam fer jocs que tenien a veure amb els abres i animals. Com per exemple, vam fer un joc de dos equips, cadascú tenia un número i hi havien plantes al terra, el monitor deia un número i després una planta. Era com el mocador, però amb plantes. Quan vam tornar a la zona de picnic vam dinar,  després vam jugar i després vam tornar a l’escola. Ens ho vam passar molt bé! 😀 😛

Mireu les FOTOS!!!

JoCs De TaULa!

Com que aquest any el tema principal del Carnestoltes han estat els JOCS DE TAULA, un dia van venir uns monitors i ens van ensenyar a jugar a uns quants per equips base! Alguns d’aquests jocs eren: Cargolino Valentino, Carcassone, El llop de Mitjanit… Ens van agradar molt i ens ho vam passar súper bé!!!

FOTOS!

Jocs de dijous Llarder

Com cada any, el dijous Llarder organitzem uns jocs en equips base pels més petits de l’escola. Com que aquest any som els grans, els hem preparat pels alumnes de P3 i P4. Va ser una tarda molt divertida i creiem que els més petits s’ho van passar d’allò més bé!

Comproveu-ho mirant les FOTOS!

Ca l’Arenas

Aquest mes de febrer vam a anar al Ca l’Arenas a veure una exposició sobre l’art surrealista a Catalunya i vam conèixer alguns autors importants. Després vam fer el joc dels disbarats, que era una manera d’extreure idees surrealistes pels artistes. I per acabar vam fer un taller anomenat “Cadàver exquisit” on vam crear una obra conjunta a partir d’una aportació individual de cada alumne/a. Va ser molt divertit!

Mireu aquí les FOTOS!

Bon dia!!

Us volem explicar un petit projecte que han fet tres alumnes de sisè amb l’ajuda de la mestra Mercè Juan. Es tracta de la preparació d’un conte triat per ells mateixos i en el que han hagut de crear els personatges, fer el doblatge, interpretar cada una de les escenes,  gravar-ho tot en vídeo i fer el muntatge final. Aquest vídeo el van anar a presentar a les classes de primer a on els petits van gaudir molt amb les imatges. Un cop vist el conte, nens i nens de primer van poder fer algunes preguntes als creadors de la història.

En Manuel, en Yixuan i l’Alexander han estat els protagonistes de l’adaptació del conte “I per quèèè?” d’en Yaël Vent des Hove.

Cloenda esportiva 1er Trimestre

Com sempre fem el darrer dia del trimestre, els alumnes de Cicle Mitjà i Superior participem en una cloenda esportiva. Aquí teniu les fotos de 6è, on podeu veure que som grans jugadors de “shootballi que ens ho vam passar molt i molt bé.

Esperem que us agradi!!!

FOTOS!

Racons de matemàtiques

Hola internautes!!

Us expliquem una experiència que realitzem a una de les sessions setmanals de matemàtiques. Cada setmana fem uns racons que ens ajuden a entendre conceptes treballats a l’aula d’una manera més lúdica i manipulativa. Fer construccions amb peces Lego, elaborar el pressupost pels àpats d’una excursió o com un joc de cartes ens pot ajudar a entendre algun concepte matemàtic són alguns dels racons que estem fent actualment.

També estem treballant les potències i les unitats de mesura a través d’un conte a on un savi i un rei no gaire espavilat fan una juguesca impossible.

A les fotos podreu veure com ho fem.

Bon Nadal!!

El nostre últim…Sant Simó!

El 28 d’octubre va ser sant Simó. Pel matí mengem tots el sabre. Els nens petits fan un joc de trobar pistes per aconseguir el tresor. I per la tarda fem la guerra de bombardes (les fem amb paper de seda i amb farina). Aquest any ha estat diferent, perquè els nens i nenes de 1er i 5è les van fer de maizena, perquè alguns eren al·lèrgics al gluten. Cada any fem la guerra sempre des de p3 fins a sisè, però aquest any van començar aquests dos cursos primer. La novetat d’aquest any és que sisè ha fet unes banderes pirata per equip base. Cada grup havia de portar un  pal d’escombra o de recollidor per onejar la bandera. Cada any ens ho passem molt bé!!! 😀  Després, vam haver de recollir i escombrar la pista…

Cliqueu AQUÍ per mirar les fotos!