TREBALLEM TRANSVERSALMENT LES DIFERENTS MATÈRIES, ELS TREBALLS PLÀSTICS!

Hem fet aquests treballs plàstics, de coses que hem trobat al riu i a la seva ribera.

Primer hem fet l’exposició al vestíbul del teatre. Que emocionant!

I després…

… exposició de les nostres escultures al vestíbul de l’escola.

I TAMBÉ… EL PONT DE FERRO

TAMBÉ HEM DONAT A CONÈIXER EL NOSTRE PATRIMONI EXPLICANT COSES SOBRE EL PONT DE FERRO

Mobile History Map, iniciativa del programa mSchools, és una aplicació mòbil i plataforma de georeferenciació que permet als alumnes crear continguts de forma col·lectiva sobre punts d’interès propers a les seves escoles, alhora que potencia les seves habilitats en tecnologia digital.

Mobile History Map fomenta l’ús de la tecnologia mòbil aplicada a l’àmbit de les humanitats. Aquesta plataforma permet que alumnes i professors creïn i documentin contingut sobre Catalunya, constituint una font única d’informació.

MHMQuan cliqueu la imatge busqueu Tordera i trobareu la icona que posa “riu la Tordera”. Clicant aquesta icona es troba informació que els nens i nenes de l’escola han investigat sobre el Pont de Ferro, preguntant a la gent gran del poble, llegint llibres històrics… El pont de Ferro és un monument emblemàtic per la gent de Tordera. També podreu llegir poesies que han escrit els nens de CI sobre el riu. Sobretot, mireu totes les pestanyes que apareixen a l’aplicació!

Una iaia de l’escola ens explica moltes coses sobre el Pont:

Cliqueu la imatge i escolteu.

També hem anat a la residència d’avis Can Compte i ens van explicar moltes coses:

FANTÀSTIC!

Després de tres dies d’assatjos intensos per fí hem fet la representació al teatre del nostre poble. Ha estat fantàstic!

En aquest vídeo professionals del teatre, mestres de l’escola i els mateixos alumnes donem la nostra opinió.

LES UNITATS DIDÀCTIQUES I ENLLAÇ A LA WEB DE LA NOSTRA ESCOLA

Unitat didàctica el riu LA TORDERA_P3 Educació Infantil

Unitat didàctica el riu LA TORDERA_P4 Educació Infantil

Unitat didàctica el riu LA TORDERA_P5 Educació Infantil