Destí del viatge

Hola a tots i a totes!

Els alumnes de sisè ja han escollit el destí pel seu viatge de final de curs! Per això, entre tots han creat un vídeo perquè tothom pugui conèixer la seva elecció.

La voleu saber?

Endavant amb el vídeo!

Publicat dins de General, Participació a les tasques, Vídeo | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

Grups de treball

En aquest espai trobareu els membres que formen cada grup de treball i una foto de cadascun dels grups.

Publicat dins de General, Grups de treball | Etiquetat com a , | Deixa un comentari

Participació a la tasca 1

GRUP 1:

GRUP 2:

GRUP 3:

Destí escollit:

GRUP 4:

GRUP 5:

GRUP 6:

5.
Publicat dins de General, Participació a les tasques | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

Tasca 1: on anem?

Hola a tots i a totes!

A continuació teniu les instruccions per dur a terme la primera activitat el projecte.

Aquí teniu l’enllaç que s’explicita en l’àudio que heu escoltat: http://blog.edreams.es/10-claves-para-elegir-destino-de-viaje/

Esperem que gaudiu de la tasca!

Publicat dins de Àudio, Presentació, Tasques | Etiquetat com a , , , , | Deixa un comentari

Benvinguts i benvingudes!

Benvinguts i benvingudes alumnes de sisè de primària!

Com ja sabeu, aquest any us toca a vosaltres fer l’esperat viatge de final de curs, acompanyats de companys i professors d’aquesta escola. Tots sabem que aquest és un viatge que us fa molta il·lusió i que espereu amb moltes ganes. Com que volem que sigui molt especial per vosaltres i que el recordeu per sempre, hem pensat en fer-vos una proposta…

Us agradaria planificar i preparar el vostre propi viatge de final de curs?

Penseu que aquesta no és una tasca fàcil de fer, sinó que requereix molt d’esforç, dedicació i constància per part vostra. També haureu de treballar junts i ajudar-vos entre vosaltres per aconseguir una feina més ben fet i a gust de tothom (penseu que tots anireu al mateix viatge!!) Estem segurs que ho fareu genial!

Teniu ganes de saber com ho fareu, oi?

En aquest espai anireu trobant passos i activitats que haureu de seguir per aconseguir preparar el vostre viatge. Llegiu-los molt bé i feu-los amb consciència. També seria interessant anar recollint aquí totes les dades rellevants que recolliu durant la preparació del viatge, què us sembla?

I més endavant, una vegada realitzat el viatge, també hi podríeu penjar fotografies i anècdotes viscudes durant la vostra aventura.

foto-bloc-retocada

Preparats? COMENÇA L’AVENTURA!!!

També podeu trobar el projecte publicat al Pinterest: http://pin.it/A_pGJKP