El meu Symbaloo

symbaloo

Què veig

INTEL.LIGÈNCIES MULTIPLES

http://www.symbaloo.com/mix/intelligenciesmultiples3?cookieConsent=true

Experiències, Què veig

ITINERARI GEOLOGIC ARTÉS

Activitats a realitzar a partir d’un itinerari geológic per introduir les edats geologiques i la formació del nostre paisatge més proper. Es parlarà de roques sedimentaries,margues, fossils, escull coral.li….

Experiències

NATURALS 2 ESO

PADLET DEL CURS DE NATURALS DE 2 ESO

Què faig, QUE FAIG

ATOMS I MOLECULES

INTRODUCCIÓ A L’ÀTOM I LES MOLÈCULES

Experiències

MESCLES HOMOGÈNIES I HETEROGÈNIES A LA NOSTRA VIDA DIARIA

Video realitzat amb l’aplicació MOVIE MAKER.
Permet fer videos educatius de gran valor educatiu tant en videos gravats amb smartphone com amb tauletes digitals.
Permet visionar amb tot tipus de dispositius digitals.
Motiva als alumnes a efr els eus propis videos. Molt pautat.
Permet una gran qualitat visual.
És fàcil d’utilitzar

Què faig

ESTATS AGREGACIÓ MATÈRIA

https://docs.google.com/presentation/d/1wxAPkIm2E4VqhcQB59xhYuSW9g358hGwbSxD4PcWDfo/pub?start=false&loop=false&delayms=3000

Experiències

ESTATS AGREGACIÓ MATÈRIA

PER QUÈ CANVIA D’ESTAT LA MATÈRIA? CONCEPTES:  Gas, líquid, sòlid, plasma, àtom, molècula i “Model cinètic molecular”.   QUÈ CAL SABER? Llegir les diferents pestanyes del portal web:…

QUE FAIG

PER QUÈ CANVIA D’ESTAT LA MATÈRIA?

ESTATS AGREGACIÓ MATÈRIA

Què faig, QUE FAIG

DESCOBERT UN TIPUS DE PLANETA DE GRAN MIDA I DE MASSA ROCOSA

Descobert un tipus de planeta de gran mida i de massa rocosa El Kepler 10c té una superfície equivalent a 17 terres i també gira al voltant d’un…

Què veig

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Pendents, Què veig