Visions d’espais . Noves perspectives.

Lucas acaba de venir a Barcelona. Li agrada descriure el seu entorn mitjançant dibuixos. Aquesta és la seva visió del seu barri.

Visió de l'espai del seu barri. Dibuix fet de memòria. Lucas Niño

Visió de l’espai del seu barri. Dibuix fet de memòria. Lucas Niño.

La Miriam ha captat unes imatges des d’un punt de vista diferent de l’habitual.

Registre sonor d’una experiència.

Els espais en  els que ens movem. La Muntanya de Montjuïc i els seus indrets . Alguna imatge i registre del que sabem sobre el llocs del voltant de l’Institut Montjuïc.

El David explica la seva experiència sobre l’espai de la muntanya.

Banda sonora: Ojos Rojos.
Edició de sò: Obdulio Crespo Sánchez.

Temps d’aprendre i de lleure.

_20170317_141314

Els companys i les experiències. Explicar les experiències i viure-les.

Laura Besolí:

Cuando salimos del instituto siempre cojemos un bicing con la targeta de la Marina y nos subimos tres ilegalmente. Vino un chico diciéndonos todo el rato que solo podíamos ir 1 y nosotros pensando que es broma pasemos de él y el chico nos seguía. Hasta que a la Marina le entró miedo y decidió que nos bajásemos.

David Avellaneda

Les històries que hem d’explicar

Gurrajanpreet Singh:

ਸਤਿ ਸ੍ਰੀ ਅਕਾਲ ਜੀ ਸਾਰਿਆਂ ਨੂੰ।ਮੇਰਾ ਨਾਮ ਰਾਜਨ ਹੈ ਤੇ ਮੈਂ ਦਸਵੀਂ ਜਮਾਤ ਦਾ ਵਿਦਿਆਰਥੀ ਹਾਂ ਤੇ ਅੱਜ ਮੈਂ ਤੁਹਾਨੂੰਆਪਣੀਆਂ ਕੁੱਝ ਫੋਟੋਆਂ ਬਾਰੇ ਦੱਸਣਾ ਚਾਹੁੰਦਾ ਹਾ ਜੋ ਕਿ ਮੈਂ ਆਪਣੇ ਇੱਕ ਸਬਜੈਕਟ ਪਲਾਸਤੀਕਾ ਲਈ ਦਿੱਤੀਆਂ ਹਨ।ਮੇਰੀ ਪਹਿਲੀ ਫੋਟੋ ਲਾ ਗਾਰੋਟਝਾ ਦੀ ਹੈ ਜੋ ਕਿ ਮੇਰੇ ਵੱਲੋਂ ਇੱਕ ਟਰਿੱਪ ਤੇ ਖਿੱਚੀ ਗਈ ਸੀ।ਮੇਰੀ ਦੂਸਰੀ ਤਸਵੀਰ ਰੇਆਲ ਮਾਦਰੀਦ ਦੀ ਜਰਸੀ ਵਿੱਚ ਹੈ ਕਿਓਂਕਿ ਇਹ ਮੇਰੀ ਪਸੰਦੀਦਾਰ ਫੁੱਟਬਾਲ ਟੀਮ ਹੈ।ਮੇਰੀ ਤੀਸਰੀ ਫੋਟੋ ਮੇਰੇ ਚਾਚੇ ਵੱਲੋਂ ਕਾਰ ਵਿੱਚ ਖਿੱਚੀ ਗਈ ਸੀ। ਮੇਰੀ ਚੌਥੀ ਫੋਟੋ ਜਿੱਮ ਦੀ ਹੈ ਤੇ ਇਹ ਮੈਂ ਆਪਣੀਆਂ ਐਕਸਰਸਾਈਜਾਂ ਖਤਮ ਹੋਣ ਤੋਂ ਬਾਅਦ ਵਿੱਚ ਖਿੱਚੀ ਸੀ ਤੇ ਮੇਰੀ ਆਖਰੀ ਫੋਟੋ ਕੌਸਤਾ ਬਰਾਵਾ ਵਿੱਚ ਮੇਰੇ ਵੱਲੋਂ ਮੇਰੇ ਭਰਾ ਤੇ ਸਾਡੀ ਫੈਮੀਲੀ ਦੇ ਜਵਾਕਾਂ ਨਾਲ ਪਾਣੀ ਆਲੇ ਪੂਲ ਵਿੱਚ ਿਖੱਚੀ ਗਈ ਸੀ। ਧੰਨਵਾਦ ਜੀ"</p

Me llamo Rajan y soy el alumno de 4 eso y voy a explicar algunas razones sobre mis fotos que los hice para el bloc de plástica. El primero es de un viaje de la Garrotxa que fuimos en 3 ESO ,el segundo lo tengo en la camiseta de Madrid que es mi equipo favorito, el tercero lo hizo mi tío cuando estuvimos en coche , el cuarto es el de gimnasia lo hice cuando acabe de terminar los ejercicios y el ultimo lo hice yo cuando fui a costa brava con mi primo y estuvimos duchando en una piscina de bebé con los niños de mi familia.

Primeres imatges

Emma Dominguez:

Es mi vida. Yo suelo pasar por esos sitios, cuando paseo con mi perra. Por eso la he puesto. Mi perra es una parte de mi vida, me da mucha alegria y paso mucho tiempo con ella. Esos sitios son a los que la suelo llevar, las veces que salgo con ella, me siento muy cómoda en esos espacios del barrio y me gustaria seguir pasando tiempo alli.

Soy Sergio tengo 15 años. Actualmente soy alumno de cuarto de la Eso en el Instituto Montjuic de la Zona franca.

Las fotos publicadas mías son lugares por los que suelo frecuentar, la Barceloneta porque es el barrio donde hasta 7 años vivía y ahora solo voy a visitar a mi abuela, y las fotos de montjuic porque voy al gimnasio y a las piscinas de las Picornell los martes, jueves y sábado. Si tuviera que hacer un comentario de que ambiente hay por montjuic, seria decir que es muy tranquilo y solo hay gente paseando o haciendo deporte.

Sergio Soler.

Algunes de les imatges que s’han agafat dels espais que encara s’han d’anar especificant i contraposant amb les altres imatges d’altres companys. Cadascú anirem posant i explicant les petites històries de vida i les diverses interrelacions entre elles.

IMG-20170324-WA0003

Laia i Raquel.

logotip del blog

Aquest és el logotip proposat: és una imatge del nostre entorn educatiu, però feta fa 35 anys, amb una càmera estenopeica. És la raó per la qual surt en negatiu. La proposta d’aquest blog és fer registres del nostre moment acutal educatiu i vivencial. Tots farem aportacions a l’aula. Però  aquesta proposta solament actuarà de desencadenant. Esperem que surtin moltes més idees de la nostra experiència en directe.

zf-logotipo

@olgaperezgarcia9