Aquest és el trencaclosques del cavall de la Núria.
AMB ULLS DE NEN
Els nens/es no veuen el món de la mateixa manera que els adults, la seva perspectiva és diferent. A través d’una càmera fotogràfica podem saber i treballar des de quina perspectiva veuen el món. És una forma de partir dels seus interessos i facilita que els infants puguin expressar el seu món intern, els seus sentiments i emocions d’una manera diferent i per alguns més senzilla. La càmera possibilita que captin el seu propi món.
Els hi podem donar espais per a l’experimentació i la manipulació de la càmera i motivar a l’infant a què faci les seves pròpies fotografies.
La fotografia pot ser un bon recurs per tal de treballar l’expressió oral, el llenguatge matemàtic, el plàstic, la descoberta d’un mateix, de l’entorn…
A l’aula es podria incloure un racó de la càmera on els mateixos alumnes realitzin les fotografies segons les propostes d’aprenentatge del moment. Algunes podrien ser: fer fotografies treballant els hàbits, fotografiar objectes segons la forma, la mida, el color…, caçadors de paraules, fotografies paraules segons continguin una lletra, caçadors de números, fer fotografies als companys per després poder-les editar…
Després aquestes imatges es poden penjar en un espai dins l’aula i es poden crear converses i es reviuen els moments viscuts.
L’ús de la càmera i la fotografia són un bon recurs dins l’aula.
QUÈ SABEM DELS CAVALLS?
JOC D’ESCOLTA
DIBUIX
ESCOLA LA MERCÈ
SALUTACIONS
Salutacions des del meu bloc de pràctiques!
Soc la Montse Estébanez i treballo a l’escola La Mercè de Martorell, és una escola privada concertada on s’imparteixen les quatre etapes educatives, d’I3 fins a 2n btl.
Aquest curs soc tutora d’I4 i tinc 21 nens i nenes a l’aula.
Som la classe dels Cavalls!!!


