El meu Symbaloo

symbaloo

Què veig

Ressenya

L’aplicació que he utilitzat per realitzar el vídeo ha estat WeVideo. De les diferents aplicacions que ens proposàveu en el mòdul cinc d’edició de vídeo, m’he decantat clarament…

Què faig

Presentació del projecte

Experiències, Què faig

Proposta didàctica amb l’ús de la tecnologia

L’activitat que descriuré la vam realitzar ara ja fa un parell d’anys amb un grup de 4t d’ESO format per deu alumnes que cursaven l’optativa de llatí. El…

Experiències

Les possibilitats d’aprenentatge dels mòbils comencen a aparcar les prohibicions als instituts

Molts centres veuen potencial educatiu en els mòbils: es tracta d’una eina que porten tots a la butxaca, amb el qual hi tenen una relació molt personal, i…

Què veig

Mitologia amb classe inversa

És possible a l’aula de clàssiques la classe inversa o The Flipped Classroom? A finals d’agost vaig fer un curs a l’escola Pia Santa Anna de Mataró amb…

Què veig

El telèfon mòbil a peu d’aula: de la dependència a la independència

Si volem evitar la dependència del dispositiu, eduquem en la independència de l’aparell amb criteris, des de la pràctica a peu d’aula.

Pendents, Què veig

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas posuere semper eros sed dapibus. Ut ac porta massa, ac efficitur sapien. Proin lectus erat, mattis vitae dapibus non,…

Pendents

Reflexions Curs Portafolis digital i Entorn Personal d’Aprenentatge (EPA)

MÒDUL 1 Què en sabem d’allò que s’anuncia com a objectius a aconseguir en aquest curs? Què esperem del curs? Què coneixem dels conceptes claus com Entorn Personal…

Experiències

Jornada d’inclusió digital

Mirem l’escola més enllà d’una arquitectura dins d’un determinat paisatge. És un ens viu, porós i com a tal, està en continu intercanvi amb el seu entorn. En…

Què faig, Què veig

Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

  Origen: Els infants amb una bona salut visual aprenen amb més garanties – ARA Criatures

Pendents