Darreres exposicions i informació d’última hora!!!

Aquí teniu les imatges de les exposicions d’aquest dimecres passat. Gaudiu-les!!! Ho fan molt i molt bé!!

D’altra banda, haig d’informar-vos que el proper dimecres 17 de desembre, NO farem l’examen que teniem previst. El motiu del canvi és que tenen l’actuació de les nadales i a l’hora de projecte està previst que es canviïn i facin tots els preparatius pertinents. Aquest examen el passarem al primer dimecres venint de vacances, és a dir, el dimecres 14 de gener. Moltes gràcies per tot i us desitjo unes molt bones vacances!!!

GUANYADORS DEL CONCURS

Hola a tothom, a l’àrea de català hem estat treballant el llibre “El doctor Rus”, que com ja sabeu és un veterinari ben especial. Doncs bé, vam fer un concurs que tractava d’endevinar per què el Doctor Rus era tan estrany, i alguns alumnes ho van encertar. Aquí tenim els guanyadors.
Moltes felicitats!
pelbloc

Núria Rubio

Marc Llobet

Biel Laplana

Júlia Camacho

Sergi Huaman

Laia Del Estal

Publicat dins de General | Envia un comentari

Fotografies de les exposicions de la setmana!!

Aquí teniu les imatges de les exposicions d’aquesta setmana. Haig de felicitar-vos per les exposicions, es nota que cada vegada aprenem de les que han fet els companys anteriorment.

SANTA CECÍLIA: Àlex, Júlia i Jordi

Hola a tots i a totes!!
L’altre dia vam celebrar la festa de Santa Cecília a l’escola fent petites demostracions dels músics de cada classe. De la nostra van ser l’Àlex Sena i el Jordi a la guitarra, i la Júlia Sarmiento al piano.
Mireu i escolteu…

Exposicions de la setmana

Aquí teniu les fotografies de les exposicions de la setmana. Els hi ha tocat a la Laia i a l’Eric Serrano.

L’ESCOLA AMB LA MARATÓ DE TV3

Hola a tothom!!
A l’escola també volem col·laborar amb la Marató de TV3. Per això el dia 21 de novembre, dibuixarem un COR gegant al pati, on cada nen farà el seu recorregut amb dos globus que simbolitzaran la sang, sense parar des de P3 fins a ESO4, fent referència a que el cor no es pot aturar. Per això demanarem un donatiu d’un euro per nen, que anirà destinat a la MARATÓ DE TV3,
Al vestíbul de l’ escola disposarem d’ una urna, on introduirem els donatius de la jornada i que es mantindrà fins el dia 10 de desembre.
marato

CONVIVÈNCIES

Hola a tots i a totes.
Ja hem tornat de les convivències. Hem treballat emocions i ens ho hem passat molt bé.
Aquí teniu les fotografies que vam fer.

Visita del capità!!

Bona tarda nois i noies!!! Aquí teniu algunes de les fotografies que vaig fer-vos el dia que ens va acompanyar el capità!!!

Publicat dins de General, Projecte | Envia un comentari

Segones exposicions del projecte!!

Bona tarda nois i noies. Aquí teniu les imatges de les exposicions del passat dimecres. Gaudiu-les.

Per cert, recordeu que dimecres vinent tenim el primer control i que ens visitarà el capità!!

TREBALLEM LES NOSTRES QUALITATS

Hola a tots i a totes!
A la classe hem estat treballant les bones qualitats que podem tenir. Després hem fet uns cartells on cada persona ha anat posant una qualitat a cada nen de la classe.
Ha sigut molt enriquidor. Mireu!!
20141028_112859