CANÇONS

En aquesta pàgina trobareu algunes de les cançons que es canten a l’escola, així com enllaços a cançoners online.

Cançons

Qui canta els seus mals espanta! En aquest bloc trobareu un munt de cançons noves per aprendre de totes les edats.

Cançons tradicionals amb partitura

Pels què ja sabeu llegir música, en aquest enllça trobareu un munt de cançons tradicionals catalanes amb la partitura per poder-la interpretar

CANÇONS DEL CURS 12-13

Aquí teniu algunes cançons que vam enregistrar durant els curs 2012-2013

CANÇONS PER P4. LA NEU I ELS DIMONIS

A P4 ja tenim llestes les cançons amb el nom de la classe. Entre tots hem anat buscant idees sobre la Neu i els Dimonis, i ens han ajudat a crear un text i una música per la cançó. Aquí teniu les bases de karaoke perquè els nois i noies de P4 us cantin la cançó de la seva classe!

neu karaoke

La classe dels dimonis karaoke (2)

CANÇONS PER P5. LES ARANYES I ELS ROBOTS

A P5 també hem fet la cançó de la classe! Les lletres són molt divertides i estan fetes a partir de les idees dels alumnes de P5. Aquí teniu la versió karaoke de les cançons perquè practiqueu a casa!

Robots

Aranyes

CANÇONS PER PRIMER

• Aquesta és la primera cançó que hem après els alumnes de 1r. No us espanteu pas, que al final la història acaba bé. Cliqueu aquí.
  • Amb el conte “Pedro y el lobo” hem après com sonen els instruments de la orquestra simfònica… i hem rigut amb els caçadors, especialment amb Dimitri el Gran. Podeu escoltar la part 1 i la part 2.
  • Serem capaços de caçar la guineu? Vivaldi ens ajuda amb aquest allegro sobre “La Tardor”.
  • Quan estem una mica esverats, ens agrada molt relaxar-nos cantant la cançó del Paf… I de vegades ens venen ganes de plorar…
  • I sabeu què? Hi ha alguns nens i nenes que se la saben en anglès!

La classe de les màscares, a més a més, té la seva pròpia cançó, amb música totalment nova i lletra amb idees dels mateixos alumnes. A veure si us agrada!!!

mascares karaoke

CANÇONS DEL GERMAN

Ja sabeu que el German és un geni d’inventar cançons. Aquí les anirem penjant!

CANÇONS DEL CONCERT DE NADAL

Aquí teniu algunes de les músiques que es van crear especialment pel concert de Nadal, per les nadales que es van cantar en anglès.  Així les podeu cantar com si fos un karaoke!!!

• Twinkle, twinkle. Aquesta versió creada pel concert és un mashup, és a dir, barreja dues cançons, la de twinkle, twinkle i la melodia de la banda sonora de la pel·lícula Crepuscle. A veure si us agrada: twinkle mashup karaoke
  • Feliz Navidad: feliz navidad marylight
  • White Christmas. Aquesta versió va incloure el què volien els alumnes, que la cançó en principi dolça i lenta es convertís en un… rock!. white christmas karaoke

CANÇONS PER GRANS DEL CURS 2013-2014

Aquí teniu un recull d’algunes de les cançons que canten els alumnes de cinquè i sesè aquest curs. Cliqueu a sobre i escolteu-les. Són molt xul·les!!!

Gotye – Somebody that I used to know

Lorde – Royals (versió de Pentatonix)

Sopa de cabra – Camins

Soul sister number nine