El Joel és un expert en INSTRUMENTS

El Joel ens ha explicat que és un gran expert en instruments. Es ha explicat quins instruments té a casa i com es toca cadascun.En té tants, que quan li hem preguntat quin era el seu preferit no sabia quin triar!

N’ha portat uns quants a la classe per ensenyar-nos-els i que els poguéssim escoltar en directe. Alguns ens sonaven perquè ja els tenim a casa o a l’escola, però n’hi havia algun de ben original!

Cliqueu la imatge per veure els altres experts

Treball col·laboratiu a llenguatge matemàtic

A llenguatge matemàtic estem preparant el treball amb el quadre de doble entrada. Per això la proposta d’aquesta setmana ens demanava relacionar numeració i tipus de fulla.

És una tasca complicada, ja que havíem de seguir dos consignes al mateix temps, però com que ho hem treballat col·laborativament amb grups de 3, ens n’hem ensortit molt bé!

Cliqueu la imatge per veure més fotos

L’Ana és experta en les BELLIES

L’Ana ens ha explicat que és experta en unes nines que es diuen Bellies.

Ens ha explicat com es diuen i una foto amb la seva cuidadora, la Beth.

Hem descobert que es diuen així perquè si li apretes el melic (belly en anglès) se li pot sentir el cor.

Ens ha mostrat totes les coses que necessita per cuidar-los, és com un nadó així que en tenia un munt!

El Marc és expert en ELS GERMANS KRATT

El Marc ha fet la seva presentació sobre els germans Kratt, una sèrie de dibuixos que veu a la tele.

Ens ha explicat quins personatges hi surten i quina és la seva funció. N’hi ha que són bons i que ajuden els animals i uns altres son dolents.

Diu que li agraden molt perquè viuen moltes aventures i investiguen moltes coses dels animals.

Aquesta conversa ens ha servit per parlar una mica sobre els animals salvatges i del seus hàbitats.

L’Albert és expert en DINOSAURES

L’Albert fa dies que ens està mostrant que és un expert en dinosaures, durant les converses de les investigacions sempre té alguna cosa per explicar. Però avui, amb la seva presentació ho hem vist ben clar: li encanten!

Ens ha dit el nom dels seus dinosaures preferits i detalls del que mengen. Ens ha mostrat unes fotos en què estava muntat a sobre d’uns dinosaures i hem estat una bona estona discutint si aquest dinosaures que es mouen són reals o no.

Ens ha mostrat unes imatges dels fòssils de diferents dinosaures i hem parlat dels museus on els podem trobar.

La Sara és experta en DIBUIXAR

A la Sara li agrada molt dibuixar, i per demostrar-ho ens ha portat un mural ple de dibuixos fets per ella.

Diu que el que millor li surt són les nenes, però que dibuixa de tot.

Hem estat parlant dels diferents estris que pot fer servir i que per dibuixar només cal pensar què volem fer. Si no ens surt a la primera, podem seguir practicant fins que ens surti bé.

Com a experta dibuixant, ens ha regalat un dibuix a cadascú, ens han agradat molt.

El Marcos és un expert BALLARÍ

El Marcos ens ha mostrat que és un expert ballarí. Ens ha portat uns vídeos on se’l veu (a vegades acompanyat de la seva família) ballant diferents estils.

Quan li hem demanat que ballés per nosaltres li ha fet una mica de vergonya, però quan li hem posat la seva cançó preferida s’ha animat i fins i tot ens ha acabat fent el swish swish! Als dinosaures també ens agrada molt ballar i de seguida ens hem engrescat a acompanyar-lo.

La Mia és experta en el DRAC DE TERRASSA

La Mia ens ha portat un mural ple de fotos el Drac de Terrassa i ens n’ha explicat un munt de coses: que li agrada posar-se a sota del foc que tira i que no li fa por, que necessita una roba especial per no cremar-se, que hi havia un drac vell però que li agrada més el nou i que s’ho passa molt bé quan es festa major.

Els dinosaures li han fet força preguntes, es veu que ens preocupava una mica el tema dels petards…