Winter

Winter is here! During our English lessons we play differents games and sing songs to learn new vocabulary. Do you want to play too?

Ja ha arribat l’hivern! En les nostres sessions d’anglès juguem diferents jocs i cantem vàries cançons per aprendre nou vocabulari. Voleu jugar també?

Ofici de la mare del Bru

La setmana passada la Mercè, la mare del Bru, va venir a explicar-nos el seu ofici. Ens va explicar que treballa com a mare de dia i que cuida infants petits. Vam poder relacionar-ho amb els nostres germans i germanes, el que fan i en uè es diferencien de nosaltres. Va acabar explicant-nos uns contes molt bonics.

Clica la imatge per veure més fotos

Investigació: LES CANONADES

Aquest segon trimestre hem començat una investigació sobre les canonades que passen per la nostra classe. Què són? Per a què serveixen? D’on venen? A on van?

Les nostres converses ens han dut fins al lavabo on hem estat mirant com funcionaven les aixetes, on anava a parar l’aigua…

Cliqueu la imatge per veure més fotos

Alguns nens i nenes ja han començat a buscar canonades per casa seva, si voleu els podeu ajudar a investigar com són i per a què serveixen.

Fem cagar el tió

Ja estem de tornada, és l’inici del segon trimestre, però encara ens reservem un momentet per recordar totes les coses boniques que hem viscut durant aquestes festes. Us pengem les fotos de la última tarda abans de marxar de vacances, quan vam fer cagar el tió. Quina il·lusió!!!

Cliqueu la imatge per veure més fotos

Els nostres padrins ens han preparat una sorpresa!

Aquest dimarts hem fet la última sessió d’apadrinament  d’aquest trimestre, i els nostres padrins i padrines ens havien preparat una gran sorpresa! Durant aquest trimestre han fet el protagonista sobre “El conte que més m’agrada”, s’ho han preparat amb molta il·lusió i ho han fet tan bé, que els més decidits han volgut presentar-nos-ho a nosaltres. Els hem escoltat amb moltíssima atenció, hem rigut amb les seves ocurrències i hem passat una fantàstica estona junts!

Nadal

Els dies previs al Nadal són molt intensos a l’escola, sempre tenim alguna cosa a celebrar! Us deixem fotos del dia que vam trobar el TIÓ, la visita del PATGE MELGABÀ, la sortida al TRENET (quin fred vam passar!) i la celebració del Nadal. A més, podeu imaginar com són les estones a la classe: decorar l’aula, cantar i ballar nadales, preparar el vers, escoltar contes de Nadal… i sobretot compartir estones junts, celebrant les festes i gaudint dels nostres companys i companyes!!!

Cliqueu la imatge per veure més fotos

Per cert, no deixeu de donar un cop d’ull als dibuixos que li vam fer al tió, ens van quedar xulíssims!!!