La Mini de març

AULA D’ACOLLIDA
Els alumnes d el’aula d’acollida estem treballant un conte tradicional xines que es diu : “EL PINZELL MÀGIC”. Si voleu el podeu veure, a nosaltres ens ha agradat molt. Fa molt de temps, en un petit poble de la Xina vivia un nen molt pobre. Es deia Ma Liang i volia ser un pintor famós…

ELS DE 5è hem anat en vaixell
Recorregut en Golondrina. El dilluns, 26 de març, els alumnes de 5è vam anar al port de Barcelona i ens van fer un recorregut en un vaixell petit que es diu “Golondrina”. No ens vam marejar gens i el capità va respondre totes les nostres preguntes.Després vam anar a dinar al Maremagnum. Aquí teniu unes fotos.

ELS DE 6è vam participar a la Dragonada
El 20 de Març els nens i nenes de sisè van participar en la 20ª edició de la Dragonada que va tenir lloc a Can Dragó. En aquesta activitat els alumnes es van barrejar en molts nens i nenes d’altres escoles per tal de formar els grups. Van fer moltes i variades activitats, totes relacionades amb l’atletisme com els relleus, el salt d’alçada i de longitud, la cursa de resistència, en la que es van cansar molt, el llançament de pes, la cursa amb tanques i la de velocitat. Van tenir un dia intens d’esport i diversió en el que no van parar i en el que van poder gaudir de les instal•lacions d’atletisme de Can Dragó.
A veure si algun que altre alumne s’anima i s’apunta a fer atletisme!!!

CICLE MITJÀ: Cursa d’orientació

Els nens i nenes de Cicle Mitjà van anar el 13 de Març a l’Anella Olímpica de Montjuïc per a participar en una cursa d’orientació. Per anar-hi van agafar el metro i van baixar a Plaça Espanya, van anar escales amunt gaudint de les vistes panoràmiques de la nostra ciutat. En arribar al punt de trobada, van veure moltes escoles que també participaven en l’activitat. Va arribar l’hora de fer els grups de tres i passar per el punt d’inici, en el que se’ls donava a cada grup una targeta electrònica i un mapa de l’Anella Olímpica i les diferents fites que havien de marcar amb la targeta. Alguns grups els va costar una mica trobar algunes de les fites, ja que estaven ben amagades, però uns altres grups van fer un temps excepcional, un grup de l’Aiguamarina va quedar el número vint, de dues-centes escoles!!!!Tot un mèrit i un gran esforç en el dia tan calurós que van tenir. Els nens i nenes s’ho van passar d’allò més bé i segur que el proper any hi voldran tornar.