La Mini de febrer

REFORÇ ED. INFANTIL

Estampem fruites i verdures

La classe dels conills cada setmana tenim cura de l’hort de l’escola: el netegem, el reguem…A més a més, hem estudiat alguns aliments que ens dóna la terra: taronges, albergínies, cols, pomes…i hem tingut una idea: fer un mural amb fruites i verdures!

Hem partit les fruites i les verdures per la meitat, els hem posat pintura i les hem estampat al paper. Si voleu veure fotos de com l’hem fet i veure com de bonic ens ha quedat, us convidem a passar per l’aula de reforç d’infantil. Veureu quins artistes estem fets!

AULA D’ACOLLIDA

Fem de meteoròlegs

Els alumnes d’aula d’acollida de cinquè i sisè hem treballat el tema  del temps meteorològic i hem fet una presentació amb tot el que hem escrit i també amb les nostres veus.

AGENDA 21  Una amanida

Els alumnes de 5è vam collir un enciam de l’hort i unes quantes llimones del nostre llimoner. Amb aquests ingredients vam fer una amanida i també llimonada.

Tot va quedar boníssimmmmm! (veieu les fotos). Per l’amanida vam portar de casa un tomàquet, oli, sal i vinagre. Per la llimonada vam necessitar: llimones, aigua. sucre  i un espremedor.

P-4,  LA CLASSE DELS CONILLS :

A l’escola  mengem  fruita

Els conills us volem explicar que 3 dies al mes ens porten fruita per a tots els nens i nenes de l’escola.

Els dies de la fruita ens agrada observar-la, olorar-la i menjar-la.

A casa, també n’ hem de menjar. Està bona, és dolceta i porta vitamines per ajudar-nos a  créixer sans i a fer -nos grans.

Els de 1r: Teatre i… neu!

Hola companys i companyes de l’escola, els i les astronautes us volem contar que el dia que anàvem al teatre, juntament amb els companys de 2n, al sortir de l’escola estava nevant.

Era molt bonic veure els blocs de neu caient suament I sense fer soroll. Mentre anàvem en autocar vam poder veure com els cotxes, els carrers i els arbres s’anaven tornant blancs.

Quan vam arribar al teatre ens van dir que  els nens i nenes d’altres escoles no vindrien i que només hi havíem anat nosaltres, que havíem estat molt valents. Va ser molt divertit, però al sortir com que feia tant fred no vam poder anar a jugar al parc i vam tornar a l’escola.

P-3 ELS CARGOLS. Experimentem amb farina.

Els cargols ens ho hem passat molt bé jugant amb la farina. I hem descobert moltes coses: és blanca, és fina, és tova, sembla sal i també sucre. Hem fet pastissos, muntanyes, trens. I també dibuixos. Les mans i la bata ens han quedat de color blanc.

Els de 2n hem plantat flors!

Ja ha arribat la primavera i a les classes de primer i segon hem plantat flors a les jardineres del balcó. Cada grup de cinc nens i nenes va plantar una flor diferent, hi havia gardènies, petúnies, geranis… Per plantar-les vam fer un forat a la terra i vam posar l’arrel a dins de manera que nomès es vegi la tija de la planta. Després les vam regar una mica.
Ara les hem de continuar regant cada dos dies per observar com creixent i com surten les flors. Cada setmana ho fan 2 encarregats de la classe diferents.
Ja tenim ganes que surtin les flors i tinguem la terrassa ben bonica!

ELS DOFINS DE P5 ens hem fet un barret

Els dofins ens hem fet un barret de paper de diari per Carnestoltes.

Els nens/es de p- 5 us volem explicar com hem confeccionat el nostre barret. Primer hem pintat amb un rodet i pintura blanca, després hem estampat formes  divertides  amb pintura  de diferents colors.

I així hem tingut un barret mol bonic.