La Mini d’abril

El supermercat de l’aula d’acollida
Durant el mes d’abril els alumnes de l’aula d’acollida hem treballat els aliments i hem muntat un supermercat i un restaurant a la classe. Ens hem divertit i hem après molt!

P4: Els conills a psicomotricitat

Els nens i nens de P4 s’ho passen molt bé a la classe de psicomotricitat. Alli hi fan moltes activitats i no només milloren la seva capacitat motriu, la seva autonomia, el que fan sobretot és un meravellós treball de creativitat, expressió corporal i desenvolupar la seva imaginació.
Tot aixó ho aconsegueixen  amb la diversitat de materials que tenen al seu abast i de les diverses maneres en que l’utilitzen. Uns  conills aprofiten els totxos de colors per a construir torres, casetes, camins; uns altres utilitzen les peces toves com a cavalls o com a cotxes, també utilitzen les robes que hi ha al calaix màgic, per a convertir-se en superherois, en princeses o fantasmes;  fins i tot utilitzen les xanques, a més de desenvolupar l’equilibri, com a instruments de percussió, s’imaginen que són tambors i monten un concert d’allo més divertit, encara que una ica sorollós.
L’any que ve els conills seràn més grans i a part de gaudir de la sala de psicomotricitat per fer jocs i activitats, gaudiran de fer algunes classes a la pista, per poder tenir més espai per a correr i esbarjir-se.

Els de 5è al Raid Atlètic

Els alumnes de 5è van participar en el Raid atlètic que es va fer el 18 d’abril a l’estadi de Montjuïc amb companyia de moltes escoles de Barcelona i amb molts monitors que dinamitzaven l’activitat. Per una vegada els alumnes es van sentir com a atletes autèntics, corrents per el tartan d’atletisme i fent diverses proves relacionades amb l’atletisme i amb els Jocs Olímpics.
Quan van acabar de fer les proves, cada escola va anar al lloc on hi tenien la seva gran bandera i com fan als Jocs Olímpics cada escola va fer uns quants metres alçant la seva bandera i corrents l’últim sprint, així van concloure el Raid Atlètic.
Després com que els alumnes tenien gana van anar a dinar i van acabar jugant al parc que hi ha aprop de l’Estadi fins a quedar exhausts. Van baixar caminant cap a Plaça Espanya on van agafar el metro que els va dur cap a l’escola.

Els de Cicle Superior juguem a volei !

Els alumnes de Cicle Superior estem aprenent a jugar a voleibol, és un esport difícil però quan comences a tocar la pilota més de tres vegades seguides, tens més ganes de seguir jugant.
A veure com evolucionem i així aquest estiu podrem jugar-hi a la platja que es més divertit ja que ens podem tirar a la sorra per colpejar la pilota abans que caigui!!