TERCER

CANTATA CLÀUDIA SOL TÉ UN DO

El passat divendres dia 25 de Maig va tenir lloc al Teatre Principal la cantata “Clàudia Sol té un Do”, la qual vam preparar amb molta il·lusió i esforç.

Sant Jordi 2018

El passat dilluns 23 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola fent l’intercanvi de llibres i gaudint de les històries i poemes creats pels nostres companys premiats.

Sortida a l’Ajuntament de Terrassa

Els alumnes de 3r vam visitar l’Ajuntament de Terrassa fa unes setmanes. Aquí ens podeu veure.

Jornades Culturals 2018

Els alumnes de tercer i quart us mostrem una petita mostra dels tallers interns que hem realitzat al llarg de les JJCC d’aquest any. Les podem veure aquí.

Somiem tots junts

Gimnàstics Terrassa

Els nens i nenes de tercer la setmana passada vam fer una sortida que ens va agradar molt!!!! Va manar al Gimnàstic Terrassa a conèixer aquest esport i tots els seus aparells.

Abans de començar vam fer uns bons estiraments i escalfament per tal de no patir cap lesió i després vam fer diferents grups i estacions per poder practicar-ho tot: paral·leles, salt, tombarelles, equilibris a la barra, les anelles, la roda, llit elàstic… També ens vam poder tirar a la “piscina d’escumes” i ho vam passar d’allò més bé.

Els alumnes de tercer anem a la granja!

teamwork-kids

——-

Els nens i nenes de tercer del curs 2017-18 us mostrarem un recull d’activitats que anirem realitzant durant el curs.