QUART

DONEM LA LLAUNA

Els nens i nenes de 4t hem realitzat una batucada al Vallparadis amb moltes escoles de Terrassa. Ha sigut una experiència inolvidable!

Sant Jordi 2018

El passat dilluns 23 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola fent l’intercanvi de llibres i gaudint de les històries i poemes creats pels nostres companys premiats.

Jornades Culturals 2018

Els alumnes de quart i tercer us mostrem una petita mostra dels tallers interns que hem realitzat al llarg de les JJCC d’aquest any. Les podem veure aquí.

Aquí tenim la cançó “Obre els ulls” dels Catarres per poder practicar:

NATACIÓ

Els alumnes de quart hem anat al club Natació Terrassa. Ho hem passat molt bé nedant en aquella piscina tan gran!!

Hem pogut practicar diferents estils de natació: crol, braça i esquena. També hem fet servir alguns materials que ens han deixat per tal de poder aguantar més estona dintre l’aigua i poder fer alguns exercicis.

Alguns companys/es van poder repetir la sortida per fer una competició amb altres escoles, va ser molt emocionant.

Ens podeu veure aquí

Quan somrius

Els alumnes de quart anem a “La verema”.

index

——-

Els nens i nenes de quart del curs 2017-18 us mostrarem un recull d’activitats que anirem realitzant durant el curs.