Arxiu mensual: novembre de 2011

Metabolisme: la respiració i la cadena d’electrons

el transport d’electrons…animat! http://biomodel.uah.es/biomodel-misc/anim/metab/t-e-mitoc.html i l’ATP-asa no es vol quedar enrera http://biomodel.uah.es/biomodel-misc/anim/metab/atp-sint.html

Publicat dins de passat de biolokus | Comentaris tancats a Metabolisme: la respiració i la cadena d’electrons