S’acaba el curs

Les classes, el mes de juny,

són de molt mal aguantar,

perquè aplega la calor,

i ens podem socarrimar.

Els pupitres semblen goma

o pasta de modelar,

les cadires, cassoletes

de visquera bambollant.

Els llapis són piruletes,

les llibretes massapà.

Cap als vidres, no t’acostes,

t’hi quedaràs enganxat,

que tenen foc al darrere

i són de sucre cremat.

Les persianes amenacen

de desfer-se, en degoteig;

gota a gota van fonent-se,

com els sostres,

les taulades

i l’edifici sencer.

Per això es tanca l’escola

fins al setembre que ve.

(“Versos de tres sabors” de la Maria Dolors Pellicer)  versos-320x200

Sant Jordi i l’alumnat d’Educació Infantil

Aquest és un recull gràfic de diverses sessions de “L’Hora del Conte” a Educació Infantil 3, 4 i 5 anys dedicades a la llegenda i la festivitat literària de Sant Jordi.
Al llarg de tot el mes d’abril, en Llagaram ha preparat dos centres d’interès diferents:
– Una exposició ben temptadora: llibres al voltant de la llegenda de Sant Jordi (de diferents nivell de dificultat), contes, lectures, audicions, elements representatius, ninos, titelles…
– Una exposició excepcional: llibres dedicats pels seus autors i per les seves autores (ja en tenim un grapat).
Novament, les cares dels infants configuren la valoració general de l’activitat.

Jaume Copons a l’aula de sisè

Aquest és el testimoni gràfic de la visita d’en Jaume Copons, autor entre d’altres, del llibre “La Mà Negra” a l’aula de sisè.
Tot formant part de l’activitat Pla de Lectura, el grup de nens i nenes de sisè ha llegit el llibre, l’ha treballat i ha fet un treball de recerca del seu autor (biografia i bibliografia).
Amb la seva visita, el dia 26 d’abril de 2011, vam poder gaudir d’una extraordinària sessió Puntedu dins el marc de l’abril literari a l’escola.
Moltes gràcies, Jaume!

Visita Biblioteca Central Tecla Sala, P-4

Aquestes imatges corresponen a la visita que va fer el grup d’Educació Infantil, 4 anys a la Biblioteca Central Tecla Sala de la nostra ciutat el passat dia 5 d’abril.
Van realitzar l’activitat “Petits Lectors” visitant les instal·lacions, escoltant contes i compartint il·lustracions i històries.