Voluntaris

Aquest grup d’alumnes de 6è d’EP i  d’ESO ajuden voluntàriament en diverses tasques de la biblioteca. Ja fa temps que funciona i és una part activa i important del projecte puntedu, de la nostra biblioteca escolar.

Les tasques que duen a terme són:

• Condicionar la biblioteca quan vénen els més petits a escoltar contes.
  • Organitzar els llibres, contes, revistes… a la biblioteca i ubicar-los al lloc corresponent.
  • La roda dels contes: és una activitat en la què els voluntaris expliquen contes a l’alumnat de 1r i 2n d’EP a l’hora del pati ( només dies concrets).

A més comptem amb ells per anar ampliant aquest conjunt d’accions que faciliten la feina a la bibliotecària escolar i als usuaris d’aquesta, que cada cop són més.

Des de la biblioteca escolar agraïm enormement aquest treball voluntari.

El curs 2013-14 els voluntaris i voluntàries han estat:

6è d’EP: Jana, Aina, Alegria, Núria S, Núria F., Laia , Arnau J,Ferran.

El curs 2014-15 ELS VOLUNTARIS han estat:

Núria Rodríguez, Mariona Casanovas, Estel Puigarnau, Paula Roig, Lluna Iglesias, Juna Fité , Carla Quintana i Samuel Heras.

El curs 2015-16 els voluntaris i voluntàries són:

Gaia, Ariadna, Abril, Júlia, Iris, Miquel, Miriam, Ingrid, Aroa, Nil, Pere, Lluís, Joaquim, Sergi, Ivet, Mar, Carlota.

Mil gràcies voluntaris/àries. Que tingueu una vida plena de bones i dolces lectures!!!

Vídeo dels voluntaris en acció

Aquí teniu fotos d’alguna sessió de Roda de contes:

Aquí teniu els articles amb els vídeos dels voluntaris del curs 2013-14, us convido a veure-ho perquè val molt la pena!!!

Contes del voluntaris per Sant Jordi

Aquí us deixo l’Elmer representat i contat pels voluntaris del curs 2014-15.

Imatge de previsualització de YouTube

Aquí teniu els vídeos d’alguns contes representats pels voluntaris del curs 2015-16:

Un comentari a “Voluntaris