Setmana de la Ciència a la biblioteca

Reutilitzant els residus” és el lema de l’exposició que es pot veure aquests dies a la biblioteca de l’institut amb motiu de la Setmana de la Ciència

Des del dia 15 de novembre i fins al dia 30 de novembre, la biblioteca acull diferents activitats organitzades pel Departament de Ciències Naturals, coincidint amb la Setmana de la Ciència. Una exposició al voltant de la reutilització dels residus casolans (realitzada per l’alumnat de 1r d’ESO), una mostra de pòsters científics i dos concursos Kahoot  Científics són les activitats que s’hi desenvoluparan.

Continua llegint

Juan Belío lliura a la biblioteca un exemplar de “Las lágrimas de Pandora”

belio

Juan Belío ha vist editat el seu conte “Las lágrimas de Pandora” en l’antologia El mundo que quieres. Foto:PM

La Fundación Mainel publica l’antologia de contes guanyadors del XX Premio de Cuentos, titulada El mundo que quieres, que inclou el text de l’alumne de batxillerat

El Premio de Cuentos Fundación Mainel es va crear l’any 1997 amb l’objectiu de promoure la creativitat literària entre l’alumnat de secundària i batxillerat i la reflexió a l’entorn de temes vitals com ara la solidaritat, els drets humans o el respecte al medi ambient.

“Las lágrimas de Pandora” és un conte que recrea el mite de la caixa de Pandora a través d’Hespèride, una contacontes molt singular. Una història dintre d’una altra història ben traçada.