Juan Belío lliura a la biblioteca un exemplar de “Las lágrimas de Pandora”

belio

Juan Belío ha vist editat el seu conte “Las lágrimas de Pandora” en l’antologia El mundo que quieres. Foto:PM

La Fundación Mainel publica l’antologia de contes guanyadors del XX Premio de Cuentos, titulada El mundo que quieres, que inclou el text de l’alumne de batxillerat

El Premio de Cuentos Fundación Mainel es va crear l’any 1997 amb l’objectiu de promoure la creativitat literària entre l’alumnat de secundària i batxillerat i la reflexió a l’entorn de temes vitals com ara la solidaritat, els drets humans o el respecte al medi ambient.

“Las lágrimas de Pandora” és un conte que recrea el mite de la caixa de Pandora a través d’Hespèride, una contacontes molt singular. Una història dintre d’una altra història ben traçada.

L’AMPA fa una donació de llibres de lectura

La Biblioteca de l’institut rep diferents exemplars de lectures obligatòries per tal que l’alumnat pugui fer-ne ús.

image1-1

L’AMPA de l’INS Sant Pere i Sant Pau ha lliurat a la biblioteca del centre una sèrie d’exemplars de lectures que els departaments didàctics indiquen com a obligatòries. L’objectiu és que l’alumnat hi tingui accés des del servei de préstec de la biblioteca. A més a més, aquesta associació també ha fet arribar a la biblioteca un joc de llibres de text dels diferents cursos de l’ESO per tal que s’hi puguin consultar.

No cal dir que, des del centre, i també des de la biblioteca, agraïm aquest gest tan sensible!