La Setmana de la Ciència a la biblioteca

El departament de Ciències Naturals organitza una mostra de cèl·lules i fotografies sobre física amb motiu de la Setmana de la Ciència

L’espai de la biblioteca s’omple de cèl·lules animals, vegetals i bacteris construïts per l’alumnat de 1r d’ESO. Aquest material és el suport de les distintes exposicions orals que es fan a classe. D’altra banda, l’alumnat de 1r de BAT exposa les fotografies en la mostra FotoFísica. Tant les fotografies com les maquetes participen en un concurs per triar-ne el projecte i la fotografia guanyadors. Aquests dies la biblioteca es vesteix de Ciència! La mostra es podrà veure fins al dia 7 de desembre.

img_2967 img_2968 img_2969

L’AMPA fa una donació de llibres de lectura

La Biblioteca de l’institut rep diferents exemplars de lectures obligatòries per tal que l’alumnat pugui fer-ne ús.

image1-1

L’AMPA de l’INS Sant Pere i Sant Pau ha lliurat a la biblioteca del centre una sèrie d’exemplars de lectures que els departaments didàctics indiquen com a obligatòries. L’objectiu és que l’alumnat hi tingui accés des del servei de préstec de la biblioteca. A més a més, aquesta associació també ha fet arribar a la biblioteca un joc de llibres de text dels diferents cursos de l’ESO per tal que s’hi puguin consultar.

No cal dir que, des del centre, i també des de la biblioteca, agraïm aquest gest tan sensible!

Per Sant Jordi, estrenem capçalera

Ariadna Cantons i Teo Pérez s’enduen els premis al millor títol i capçalera del blog de la biblioteca

«Temps de llibres» és el nou títol del blog de la biblioteca de l’INS Sant Pere i Sant Pau que substitueix des d’avui mateix l’anterior denominació. El jurat ha triat aquest identificador gràcies al fet que la capçalera més valorada s’hagi creat a partir d’aquest lema. Ariadna Cantons (3r A) n’és l’autora i Teo Pérez (3r B) l’autor del magnífic disseny de la capçalera.

sant jordi_015
Els guanyadors i guanyadores dels premis Sant Jordi convocats per la Biblioteca i el Departament de Llengua Catalana. [Foto:DC]

El mateix dia que es feien públics aquests dos guardons també es donaven els premis dels Biblioenigmes. Els nois i noies que havien superat tots quatre enigmes han passat al sorteig final. Fruit de l’atzar, Alba Garcia (2n A), Isis de la Fuente (3r B) i Marta Rodríguez (2n BAT A) s’emportaven els premis als Biblioenigmes 2015.

Concurs literari 2015

En aquest mateix acte, celebrat al gimnàs de l’Institut, s’atorgaren els premis del Concurs Literari de Sant Jordi «Escriu la teva llegenda», convocat pel Departament de Llengua i Literatura Catalanes.

La categoria de Batxillerat es declarava deserta. Quant a la categoria de 2n cicle (3r i 4t d’ESO), el primer premi se l’ha endut Andrei Frent (3r A) per «La llegenda dels cinc campanars»; Míriam Suárez (3r B) ha obtingut un accèssit. D’entre l’alumnat de 1r i 2n, Judith Berenguer (1r A) s’ha endut un accèssit i Raúl Varela el primer premi per «La princesa ja està agafada».

Tots els premis han comptat amb la col·laboració de l’AMPA de l’institut.