Una mica d’història

MUNTEM LA BIBLIOTECA

El curs 2011-12, l’escola de Sant Salvador va engegar el projecte de la Biblioteca escolar. Vam veure la necessitat de tenir un espai on poder trobar informació i gaudir de la lectura. Al llarg de tot el curs, la Comissió de la Biblioteca va haver de classificar, catalogar i folrar un munt de llibres. Sort que vam comptar amb l’ajut de pares i alumnes.

SALTIRÓ

CONCURS DE LA MASCOTA

El curs 2011-12 per Sant Jordi es va convocar un concurs de dibuix per triar la mascota de la Biblioteca. Els dibuixos van estar exposats una setmana a la Biblioteca i tots els alumnes, des de P-3 fins a 6è, van pujar a fer la votació. Va haver sis finalistes i una guanyadora, la Patricia Giral. Al dibuix guanyador el vam batejar amb el nom de “Saltiró”.

LA GINKAMA

A final de curs, durant la Setmana Cultural, es va fer una ginkama per tots els alumnes amb activitats dinamitzadores. D’una manera lúdica, totos els nens i nenes de l’escola van tenir un primer contacte amb la Biblioteca. Els alumnes van superar moltes proves: tornar als personatges dels contes els seus barrets, fer el trencaclosques de la mascota de la Biblioteca, jugar a carreres de sacs i a la xarranca… fins i tot li van enganxar la cua al Gerónimo Stilton!

LA INAUGURACIÓ

Tot arriba! Al Juny vam inaugurar la Biblioteca! Un núvol de globus pujant cel amunt acompanyats de la cançó “Oh, benvinguts!” van donar color en aquest dia tan especial. Desprès el discurs de rigor i un pica-pica per arrodonir la festa. Va ser un moment emotiu i inolvidable, un dia compartit amb tota la comunitat educativa. Gràcies a tothom!