PREMI ATRAPALLIBRES

Aquest és el segon any que l’escola participa al premi Atrapallibres. Aquests són els alumnes de Cicle Mitjà que hi han participat:

Publicat dins de Cicle Mitjà, General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

PADRINS DE LECTURA

Durant aquest trimestre, els alumnes de 5è han fet de padrins de lectura dels nens i nenes de 1r. Aquí en teniu una mostra.

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle superior, General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

ENS HA VISITAT EN JOAN PORTELL

Ens ha visitat en Joan Portell, l’autor del llibre “A mi no m’agraden els llibres”.

9788496726857_04_g

Publicat dins de Cicle Inicial, General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

TASTACONTES

Publicat dins de Famílies, General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

CLUB DE LECTURA 5è A

Aquest divendres, els alumnes de 5è A van fer Club de Lectura amb el Jaume de la biblioteca de Sant Pere. El llibre que havien llegit era aquest:

la bicicleta

El proper llibre que comentaran serà aquest:

sort

Publicat dins de Cicle superior, General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

A 1r ENS VISITA LA TXUS FERNÁNDEZ

Aquest divendres ens ha visitat la Txus Fernández, l’autora del llibre que hem llegit.

llibre

Publicat dins de Cicle Inicial, General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

VISITA A 4t. TXUS FERNÁNDEZ I VALENTÍ GUBIANAS

El passat 28 d’abril l’autora del llibre que hem llegit “L’Osvald, l’elefantcello” ha vingut a veure’ns. També l’ha acompanyat l’il·lustrador Valentí Gubianas.

Publicat dins de Cicle Mitjà, General | Deixa un comentari

I A TU, QUIN LLIBRE T’HAN REGALAT?

Porta el llibre que t’han regalat per Sant Jordi i ensenya’ns-el!

llibre

CONTES PER SANT JORDI

El dia 22 d’abril vàrem celebrar la festa de Sant Jordi. Els alumnes de 5è i 6è van explicar contes als seus companys d’Educació Infantil i Cicle Inicial. Aquí en teniu algunes fotografies.

Publicat dins de Cicle Inicial, Cicle superior, General, Infantil | Deixa un comentari

NARRACIONS EXTRAORDINÀRIES

nar

Voleu venir de viatge amb nosaltres? Vinga, sí! La biblioteca ha convidat la Marina Gil que, carregada d’un munt de contes i cançons, ens portarà a països reals i imaginaris a través de la música, la veu i diferents instruments .

Tota la família gaudireu de les històries que parlen dels valors més importants de la vida.

Publicat dins de Cicle Inicial, Famílies, General, Infantil | Etiquetat com a | Deixa un comentari