Un Tresor Al Safareig, JAUME COPONS

Un Tresor Al Safareig és un llibre interessant, un llibíndexre per llegir-se tranquil·lament. No és un llibre d’acció, ni de comèdia, ni de por, ni de misteri. Aquest llibre tracta sobre el Nil, un nen que s’ha de quedar 5 dies a casa de la seva àvia en un poble molt petit perdut en mig de la muntanya, on no té res que fer, però troba a l’Alba, una veïna que l’acompanyarà a tot arreu. Recomano aquest llibre a qui li agradin els llibres de tresors, mapes, en alguns moments els personatges estan cansats, i tristos per no aconseguir el que volen, però acaben passant-so bé.

La Serpent de Plomes

Aquest llibre m’ha agradat perquè es un llibre  d’aventures i com eren les persones en l’època que tracta el llibre. Aquest llibre va d’un noi català que es va a Amèrica per aconseguir alguna cosa en la seva vida i lluitar contra els indígenes d’aquelles terres, fins que una persona li demana ajuda i això lo canviara. Jo recomano aquest llibre a les persones que lis agrada aquesta classe d’ histories.

Publicat dins de 2n ESO | Deixa un comentari

Es deia Vanessa. On és ara?

El llibre que m’he llegit el protagonitza principalment un noi anomenat Adrià que forma part d’una colla d’amics fidels formada per el Sòmines, en Pep i en Gafes.

Arriba una noia anomenada Vanessa que vol entrar a l’escola si o si perquè al final de curs hi ha un viatge a un lloc on ella vol anar. Més en davant la colla diguem-ne que l’accepta, però ella és molt tancada i no vol dir res de la seva vida… A partir d’aquell instant comença l’acció.

Resultat d'imatges de es deia vanessa on és araA mi m’ha agradat moltíssim i el recomano perquè és molt entretingut i està ple d’aventures, emocions i intriga. Preferiblement aquest llibre seria més per persones entre els 10 i 15 anys d’edat.

El Manetes

Resultat d'imatges de El manetes Lucky LukeEn aquesta història de Lucky Lucke aquest cop arriba un nou personatge anomenat ”El Manetes”.  Aquest és un mag que fa trucs de màgia, enganys i pren els objectes a la gent.

Ell va començar anant a la presó pel seu compte, va conèixer els Dalton i fent servir els trucs del mag van fugir de la presó, fins que Lucky Lucke es va trobar amb ells i els va aturar.

Recomano aquest llibre per a les persones a qui els agradi riure i també per als qui el agradin les aventures.

JO, ELVIS RIBOLDI

9788424636845_imatge_portada_llibre_detall_9788424636845

Jo, Elvis Riboldi és un llibre molt divertit sobre un nen que és hiperactiu i que destrueix tot el que toca i es comporta fatal, tan casa com a l’escola.

La meva opinió és que és bastant divertit, per estar entretingut una estona serveix, però és per nens i nenes més petits: jo el recomanaria a alumnes de sisè de primària com a màxim.

Publicat dins de 2n ESO, ESO, General | Deixa un comentari

Sant Jordi de les Galàxies, Jaume Copons i Liliana Fortuny

untitledAquest llibre el trobo molt divertit.

De la sèrie ‘l’Agus i els monstres’. Aquest llibre va aparèixer com a extra per celebrar Sant Jordi.

Després d’obrir un llibre abans de Sant Jordi, una cosa terrible ocorrerà…

És una història plena d’aventures, protagonitzades pels personatges de l’Agus i els 10 monstres, i també alguns personatges secundaris: en Dan Iks i la tinent Quatre.

Una bèstia terrible  els portarà a un dia impossible, amb un 20% de salvar-lo, d’encaminar-lo de nou. I com sempre, el Dr. Brot i en Nap faran que encara sigui més difícil solucionar-ho.

Recomano aquest llibre a les persones que els agraden els llibres d’aventures i de sorpreses.

El projecte Viquilletra

Els alumnes  de Literatura Catalana de Modalitat, que actualment cursen 1r de Batxillerat, participen a l’edició 2016 – 2017 del projecte col·laboratiu Viquilletra. Aquí trobareu els nostres treballs, també els podeu consultar a la pàgina web de l’activitat.

Publicat dins de BATXILLERAT, General | Deixa un comentari

Roger lo Pelat

Resultado de imagen de roger lo pelat

Roger lo pelat, és una història d’amor i drama. Un noi de 12 anys que li han trobat un càncer. En aquesta història es veu un any on el protagonista ha estat lluitant contra el càncer i junt a la seva família i els seus dos millors amics en Carles i l’Ona (una persona molt especial per en Roger), aconsegueix recuperar les seves forces i seguir endavant.

La meva opinió és molt bona, perquè és un llibre que et fa entendre com es sent una persona malalta per aquesta malaltia i saber les coses que et fa fer l’Amor quan estas enamorat de veritat. Un llibre molt recomanat per a la gent que li agrada les escenes romàntiques i dramàtiques.

Publicat dins de 2n ESO | Deixa un comentari

Els fantasmes de Venècia

indexÉs un llibre interessant i misteriós. Parla de dos germans que van a Venècia per veure una amiga i gaudir del carnaval però acaben anant a una sessió d’espiritisme amb una vella cega i troben una relíquia que ha estat amagada durant tres segles.

M’ha agradat molt perquè explica una barreja del que va passar fa molt de temps i el que passa actualment, i les aventures que viuen els personatges.

El retrat de Dorian Grey OSCAR WILDE

El llibre “El retrat de Dorian Gray” es un llibre amb un argument molt original.

El recomano molt perquè mai he llegit un llibre igual. La historia parla d’un home que te por a perdre la seva bellesa i fa el que sigui per mantenir-la.

També parla d’amor i assassinat. Es un llibre molt intrigant i quan comences a llegir-lo no pots parar, però es una mica llarg.