Sant Jordi

Aquest curs 2008 per la diada de Sant Jordi l’escola organitza un seguit d’activitats, algunes de les quals es faran a la biblioteca.

Certamen poètic: Tema: “els sentits”. Les poesies es faran dins l’horari escolar, per tant hi participaran tots els alumnes. Hi haurà un premi per classe. L’acte de lliurament de premis es farà l’endemà de Sant Jordi, al pati de l’escola.

Audició de música medieval: Al llarg del dia, tots els alumnes de l’escola, repartits en sis grups, podran gaudir d’una audició de música medieval a càrrec de les Joglaresses.

Visita a la Biblioteca Municipal: Tots els grups-classe faran una visita a la Biblioteca Municipal per conèixer l’espai, la nova bibliotecària -la Lluïsa- i les activitats que ella està impulsant.

Exposició de novetats de la Biblioteca Escolar: Al llarg del dia la visitaran tots els i les alumnes acompanyats pels seus mestres. Allà podran mirar i llegir una estona els darrers llibres que l’escola ha incorporat a la biblioteca. De 12 a 1 l’exposició estarà oberta a les famílies.

Activitat plàstica: Cada classe farà un treball plàstic relacionat amb la diada de Sant Jordi.

Conte-contes: Alguns pares i/o mares de l’AMPA vindran a explicar contes a les classes.

Recollida de contes: L’AMPA ha organitzat una recollida de contes i novel·les infantils de segona mà. El lloc per dipositar-los serà una capsa en una taula del vestíbul de l’escola. Amb aquesta aportació voluntària i desinteressada per part de les famílies es pretén nodrir les biblioteques d’aula, de les quals gaudeixen tots els nens i nenes de l’escola.