Maletes viatgeres

Les maletes viatgeres són unes maletes amb materials de biblioteca adequats a una edat determinada i que els alumnes s’emporten a casa durant una setmana per llegir, mirar i escoltar, compartint una estona amb la família. També hi podreu trobar algunes publicacions específiques per als pares i una llibreta per tal que el nen o nena i la família hi puguin fer comentaris o dibuixos sobre que els ha semblat o fet sentir les històries que conté la maleta, o bé fer suggeriments.

A l’escola tenim una maleta viatgera per a cada grup-classe d’Educació Infantil. Aquestes maletes tenen el nom de Cap dia sense conte.

dscn0878bis.jpg          dsc03306bis.jpg

Les classes de Cicle Inicial també tenen una maleta cadascuna i s’anomenen Un munt de contes… per gaudir.

maleta-viatgera2.JPG         maleta-viatgera2-3.JPG

A Cicle Mitjà hi ha una maleta per nivell amb el nom Llibres i amics.

quart2bis.jpg          quart1bisjpg.jpg

Finalment per a tot Cicle Superior hi ha una maleta amb un nom suggerent: Llegir ens porta lluny.

000_0001bis.jpg          000_0002bis.jpg

One thought on “Maletes viatgeres

1. Xon Bover

Hola em dic Xon soc la bibliotecària del centre ( CEIP l’Esculapi de l’Escala ). Pel proper curs volem portar a terme les maletes viatgeres i m’ha agradat com ho feu. Podríeu explicar-nos amb més detall com organitzeu, quins materials poseu dins…