ENDEVINALLA D’EN PUNTET

Aquesta setmana ens ha visitat en Puntet, la mascota de la nostra biblioteca. Durant aquest curs encara no ens havia vingut a veure. Ens va venir a explicar una activitat nova que es farà a la biblioteca. A partir d’ara, cada més, en Puntet ens proposarà una endevinalla. A la biblioteca hi haurà les butlletes per a contestar-la i la bústia a on s’han de depositar. Quan s’hagi acabat el mes, d’entre totes les butlletes que hagin contestat correctament a l’endevinalla, se’n triarà una, aleatòriament. L’alumne/a que hagi escrit aquesta resposta podrà triar un llibre que li agradaria que fos a la biblioteca i serà a la primera persona que se li farà el préstec d’aquest llibre. Després tots els altres companys podran gaudir d’aquest llibre. Esperem que tot l’alumnat s’animi i participi en aquesta proposta d’en Puntet.

L’ENDEVINALLA D’EN PUNTET on PhotoPeach