SERVEI DE PRÉSTEC

Bona tarda usuaris,

Us comuniquem que el proper dilluns 6 de juny és l’últim dia de servei préstec. Com que ja hi haurà jornada intensiva l’horari serà el següent: 13h – 13,30h.

Aquest dia podreu renovar el préstec actual, agafar l’últim llibre de préstec del curs o bé retornar el que encara teniu prestat. En el cas de renovar o agafar un de nou, l’haureu de tornar el següent dilluns dia 13 de juny.

La setmana del 13 al 17 de juny es farà una revisió dels préstecs i si algun alumne encara en té, li faran arribar un avís per fer el retorn.

FINS DILLUNS!

estudiante-libros

Certàmen Lectura en Veu Alta

Fa uns dies els nostres alumnes van assistir al Certàmen de Lectura en Veu Alta que va tenir lloc al centre cultural de Martorell.

Tot i que no vam passar a semifinals, volem felicitar els nostres representants per l’actuació obtinguda.  Moltes felicitats nois!

Clicant a la imatge podreu accedir a l’article de l’ajuntament sobre el Certàmen.

certamen-de-lectura-en-veu-alta-06

A cotinuació us deixem l’enllaç de les imatges dels quarts de final del Certàmen:

Quarts de Final XII CLVA

Fins aviat!