Novetats de llibres

A partir de 3 anys:

Un llibre molt senzill protagonitzat per un eriçó que veu com l’ànec cova els seus ous i decideix també covar-ne un convençut que d’ell en sortirà un petit eriçó. Quan els altres eriçons el descobreixen es burlen d’ell però el nostre protagonista els ignora i continua cuidant el seu ou, amb perseverança i estima, el protegeix i intenta evitar que no li passi res dolent. Un dia però fa molt de vent i l’ou es trenca. I llavors…

A partir de 5 anys:

En Noè i el seu pare viuen en una casa a la vora del mar. El pare és pescador i per això Noè, durant el dia, només té la companyia dels seus sis gats. Un matí, desprès d’una  tempesta, en Noè troba una petita balena encallada a la platja, i decideix emportar-se-la a casa per tenir cura d’ella. En Noè vol mantenir-ho en secret, però no sap quan de temps podrá amagar al seu pare la seva nova mascota.

De 6 a 8 anys:

La Tània està enfadada amb el pare perquè no li vol comprar una tortuga. Però, després d’una visita a un centre de recuperació d’amfibis i rèptils, la nena comprèn que val més que els animals visquin en llibertat, en el seu entorn natural.

A partir de 8 anys:

01

Ep, Hola! Sóc l’Agus Pianola. Tu no ho sabies, però tard o d’hora ens havíem de fer amics! Fins fa poc jo era un nen relativament normal: anava a l’escola, perdia redaccions, tunejava pizzes… Però el dia que vaig conèixer el Sr. Flat tot va canviar. Ah, és clar, encara no saps qui és el Sr. Flat, oi? Només et diré que és un monstre i que d’ençà que es va instal•lar a la meva habitació el món no tan sols és més divertit, també és un lloc millor. Millor, però amb un munt d’embolics!

Hola sóc el puntet i us dono la benvinguda al meu blog

puntetHola! Ja torna a ser aqui amb tots vosaltres.

Durant aquest temps, he estat viatjant en l’univers dels llibres, molt lluny d’aquí… He llegit moltes aventures molt interessants i us les porto totes. Vinc carregat de molts llibres que m’agradaria compartir amb tots els nens i les nenes de l’escola Àngel Guimerà.

Abans de Nadal, vaig arribar a casa meva, la biblioteca, i vaig veure que tot estava remenat. Penso que les encarregades de la biblioteca estan fent reformes. Vaig parlar amb elles i em van dir que ja quedava poc perquè la biblioteca funciones a tota màquina.

Tranquils i tranquil.les, que quan tot estigui a punt, us avisaré.

Ahhhh, espero que us hagin portat molts regalets els reis Mags d’Orient.

Fins aviat i esteu atents a les meves notícies!

Puntet