Entrega de diplomes!

A tots els nostres alumnes que han participat en la creació d’un cavaller, la comissió de biblioteca els ha fet entrega d’un petit obsequi per haver participat i haver creat uns cavallers bonics i originals per engalanar l’escola en la diada de Sant Jordi.

A totes les famílies, MOLTES GRÀCIES!!!

Sant Jordi!

Hola famílies! Ja s’acosta Sant Jordi i com sabeu aquest any farem una exposició del cavaller!!
Algunes famílies ja l’han creat; així que animeu-vos i feu el vostre cavaller!
Mireu que bonics que són…

20170323_132023

VI SALÓ INTERNACIONAL DEL CÒMIC ESCOLAR

Un any més se celebra el Saló Internacional del Còmic escolar a Barcelona, arribant així a la VI edició. Està organitzat pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i FICOMIC.
Vols participar-hi? Doncs si ets un alumne de Cicle Mitjà o Superior, crea el teu còmic relacionat amb els avions.

Teniu temps fins al 31 de gener per fer la vostra inscripció. Animeu-vos!

ESTRENEM BLOG

Aquest curs estrenem un nou blog de Biblioteca per a famílies, alumnes i mestres. Hi trobareu tot tipus d’informació; informació del seu funcionament (horaris, normes, préstec…), novetats bibliogràfiques, activitats, concursos… que es realizen durant el curs… i moltes més coses!

Serà un blog super interessant per a tots. Esperem que us agradi!
Mireu quina biblioteca més bonica!!!