PRESENTACIÓ

Benvinguts i benvingudes al bloc de la biblioteca de l’Escola Jaume I de La Sénia.

La biblioteca del nostre centre va ser inaugurada el curs passat, 2015-2016. Pretén formar part activa del dia a dia de tots i totes els que estem a l’escola, mestres i alumnes; a més de ser un lloc agradable on puguem gaudir de la lectura, fer activitats divertides amb bona companyia, fer recerca d’informació, compartir coneixements, fer lectures en veu alta, escoltar i contar histories…

Consta de diferents espais de consulta, d’imaginació, lectura per als més menuts i grans, ordinadors per realitzar tasques escolars i fer consultes, etc.

Periòdicament, es canvia la decoració per fer de la biblioteca escolar un lloc atractiu el qual inviti als alumnes a entrar-hi i a participar activament de la lectura.