Pla Lector a Pineda de Mar

Nou impuls al Pla Lector  amb la trobada de treball amb algunes entitats culturals de Pineda de Mar. L’Ajuntament de Pineda de Mar, amb l’implicació de la Regidoria d’Educació i la Regidoria de Cultura, donen el màxim suport a aquest projecte  que consisteix en dissenyar estratègies i activitats que facin de la lectura un element protagonista en la vida quotidiana de la ciutadania de Pineda de Mar.

El projecte es va enriquint amb la participació d’un gran ventall d’agents, que mica en mica van sumant aportacions i compromisos; Biblioteques, Serveis educatius, Escoles, Instituts,  Entitats,  mitjans de comunicació, persones que des de diferents àmbits; cultural, social i educatiu…,  volen col·laborar en aquesta iniciativa de foment de la lectura creant sinèrgies.

Mira la notícia de Ràdio Pineda després d’aquesta trobada.

Claudia Tresseras és autora del cartell i alumna de l'Institut Euclides

Claudia Tresseras és autora del cartell i alumna de l’Institut Euclides

I Jornada al voltant de la lectura

Bones propostes per a la lectura a càrrec de diferents centres del Maresme-Vallès Oriental.
Consulta les experiències exposades i el desenvolupament de la Jornada.                                         I Jornada d’intercanvi d’experiències al voltant de la lectura

Logo Jornada Lectura (1) (440x640)