El mapa dels carrers de LiNYOLA elaborat per l’alumnat de CiNQUè

Si doneu un cop d’ull als noms dels carrers, veureu que molts estan carregats d’història. En molts casos, es dóna nom als carrers per recordar personatges il.lustres de la ciència, l’art i la cultura; altres vegades, en homenatge a vilatans destacats. Aquest treball forma part del PROJECTE LINYOLA, elaborat pels nens i les nenes de cinquè.

Mostra Els carrers de Linyola en un mapa més gran

Un comentari a “El mapa dels carrers de LiNYOLA elaborat per l’alumnat de CiNQUè

1. Hola, m’agrada molt tot aquest treball que esteu fent. Ara sí que gràcies als noms dels carrers heu pogut conèixer millor alguns dels personatges il·lustres que hem tingut al llarg de la nostra història. Endavant amb la bona feina!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *

Current day month ye@r *