11è premi Atrapallibres

Un nou curs 12 alumnes de 5è i 19 de 6è han participat en l’onzè premi Atrapallibres organitzat pel Consell català de literatura infantil i Juvenil (Clijcat).

Els alumnes han gaudit de les lectures i les seves votacions com a jurats han estat aquestes:

Gràfic de votacions 5è de primària

Gráfic de votacions 6è de primària

En el cas de 5è el llibre guanyador “Jo que vaig dormir amb lleons” de Laia Longan ha coincidit amb el més votat dels alumnes de 5è, joquevaigdormiramblleons10

En el cas de 6è el llibre guanyador “El signe prohibit” de Rodrigo Muñoz Avia no ha coincidit amb el més votat pels alumnes de 6è, que ha estat “Fèlix ets un desastre” de Jakob M. Leonhardt.

Elsigneprohibit

Us adjuntem el gràfic de votacions del llibres guanyadors de tots els alumnes dels Països Catalans que han participat en el premi Atrapallibres

gràfics votacions ATRAPALLIBRES

Moltes gràcies per la vostra participació!!!