11è premi Atrapallibres

Un nou curs 12 alumnes de 5è i 19 de 6è han participat en l’onzè premi Atrapallibres organitzat pel Consell català de literatura infantil i Juvenil (Clijcat).

Els alumnes han gaudit de les lectures i les seves votacions com a jurats han estat aquestes:

Gràfic de votacions 5è de primària

Gráfic de votacions 6è de primària

En el cas de 5è el llibre guanyador “Jo que vaig dormir amb lleons” de Laia Longan ha coincidit amb el més votat dels alumnes de 5è, joquevaigdormiramblleons10

En el cas de 6è el llibre guanyador “El signe prohibit” de Rodrigo Muñoz Avia no ha coincidit amb el més votat pels alumnes de 6è, que ha estat “Fèlix ets un desastre” de Jakob M. Leonhardt.

Elsigneprohibit

Us adjuntem el gràfic de votacions del llibres guanyadors de tots els alumnes dels Països Catalans que han participat en el premi Atrapallibres

gràfics votacions ATRAPALLIBRES

Moltes gràcies per la vostra participació!!!

LECTURES D’ESTIU

Perquè a l’estiu no us faltin bones lectures aquí teniu: el butlletí “El Garbell núm 8” de novetats de Rosa Sensat. Només heu de clicar a sobre i s’obrirà com una revista!!!

BON ESTIU!
BONES VACANCES!!
BONES LECTURES!!!

I per Sant Jordi…. LLIBRES!

sj

Descarregueu el tríptic fent clic AQUÍ

11è Premi de Literatura Infantil “Atrapallibres”

atrapallibres_11Enguany 12 alumnes de 5è i 17 alumnes de 6è participaran com a jurat a l’11è Premi de Literatura infantil “Atrapallibres”

Per això al llarg del 1r, 2n i part del tercer trimestre, llegiran els llibres seleccionats per a la seva franja d’edat.

Després de llegir els tres llibres, a principis de maig, emetran el seu vot personal que s’enviarà al Consell català del Llibre Infantil i Juvenil (CLIJCAT)

Llibres seleccionats 5è de primària

47torssets1050oficisesbojarratsjoquevaigdormiramblleons10

Llibres seleccionats 6è de primària

Cartesdamorde0a10

ElsigneprohibitFelixetsundesastre

ENDAVANT LECTORS!!!

Llibres per llegir acompanytas Nadal 2015

Guia de lectura de Nadal

Des de la biblioteca us fem arribar la Guia de lectura de Nadal, elaborada per la Comunitat de Pràctica de Biblioteques escolars del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 que com a escola participem.
Aquesta guia de lectures recomanades està pensada perquè els infants llegeixin acompanyats i que les famílies puguin conversar al voltant del llibre que llegeixen els seus fills.
En aquesta guia hi trobareu bones recomanacions de llibres per regalar aquestes festes. Hi ha 5 propostes diferents per a cada cicle educatiu!!!

10è Premi de Literatura Infantil «Atrapallibres» Obres guanyadores

Els nois i noies de 5è i 6è que van participar al Premi Atrapallibres, van assistir a l’acte de lliurament de premis.

L’obra guanayadora de la categoria de 10 anys va ser:

Guanyador 10 anys

WALLIAM, David. Trad. Núria Parés. La increïble història de l’àvia gàngster. Montena

Els nois i noies de 5è van coincidir amb la votació, ja que va ser el llibre més votat per ells.

L’0bra guanyadora de la categoria d’11-12 anys va ser:

MAAR, Paul. Trad. Teresa Guilleumes i Morell. El senyor Bello i l’elixir blau. Viena

Les noies de 6è no van coincidir amb la votació, l’obra més votada per elles va ser: MONTAÑÀ, Ruben. La nena de l’arbre. La Galera

Cliqueu a sobre de l’enllaç per veure el gràfic de les votacions de tots els nens i nenes de Catalunya que van participar

Guanyadors

LECTURES PER L’ESTIU

Consulteu el cinquè número del butlletí de literatura infantil i juvenil realitzat per la biblioteca de Rosa Sensat amb una tria de les novetats editorials que pel seu interès i per la seva qualitat es recomanen com a lectures per aquests estiu. No més heu de clicar a sobre i s’obrirà com una revista!!!

FELIÇ DIADA DE SANT JORDI

Sant Jordi

Des de la biblioteca de l’escola us desitgem una bona Diada de Sant Jordi.

A la Guia de lectures elaborada pel Seminari de biblioteques escolars dels Serveis Educatius Baix Llobregat VI  hi trobareu una bona selecció de llibres infantils que us pot ajudar a escollir un llibre per regalar als vostres fills, filles, néts, nétes, nebots, nebodes, cosins, cosines, amics, amigues…

Recomanacions per Nadal

L’HORA DEL CONTE
El monstre de colors!

Clicant sobre les imatges podeu veure el tríptic i consultar les recomanacions de lectures per aquest nadal. Dibujo

Dibujo2

9è edició Premi Atrapallibres 2014

Els alumnes de 5è i 6è que han participat en el Premi Atrapallibres, han assistit a l’acta de lliurament de premis que es realitzava a la Biblioteca Jaume Fusté de Barcelona.

Les obres guanyadores han estat:

Categoria de 10 anys: CIRICI, David. Molsa. Edebé

En aquesta categoria han participat 12 alumnes de 5è. La seva elecció ha coincidit amb el veredicte final. Els vots emesos pel llibre de “Molsa” han estat de 33 vots. En segon lloc ha quedat el “Llibre dels Oficis” de Tomàs Lluc amb 20 vots i en tercer lloc “Sputnik” Bettina Obrecht amb 19 vots.

Hem tingut la sort que a l’acta de lliurament de premis estava present l’autor del llibre de Molsa i ens ha pogut signar els nostres llibres.

Categoria de 11-12 anys: LAWRENCE, Caroline. Trad. Joan Puntí.. El cas dels bandits assassins.. La Galera

En aquesta categoria ha participat 11 alumnes de 6è. La seva elecció ha coincidit amb el veredicte final.

Els vots emesos pel llibre de “El cas dels bandits assassins” ha estat de 26 vots. En segon lloc ha quedat el “Peatge Màgic” de Norton Juster amb 21 vots i en tercer lloc “L’edat del lloro” de Gisela Pou amb 19 vots.

IMAG1170