Un Sant Jordi de luxe!

Enguany hem celebrat la diada de Sant Jordi… entre milers de llibres!

Divendres passat, de bon matí, tot l’alumnat i professorat de l’escola vam enfilar cap a la Biblioteca pública de Sentmenat amb la intenció d’escoltar alguns contes.

Com que som tanta colla, vam distribuir-nos-hi per grups en els diferents espais de la biblioteca, on quatre conta-contes, que semblaven vingudes de l’època medieval,  ens van regalar simultàniament les oïdes amb boniques històries fins que…

El “bufó de la cort” es va anar presentant per sorpresa davant de cada grup i ens va acabar reunint a tots al pati de la biblioteca, per assistir a la representació no-ben-bé-clàssica de la llegenda de Sant Jordi, a càrrec dels simpàtics personatges conta-contes.

En acabar, abans de retornar a l’escola, es va fer el lliurament de premis del tradicional concurs literari escolar de Sant Jordi.

A la tarda, a l’escola, vam tenir l’oportunitat de presenciar l’obra de teatre “La fada de la Història”, representada per un grup de mares i pares l’AMPA del centre.

Prèviament va tenir lloc el lliurament de premis del Primer concurs literari per a adults (mares, pares i mestres de l’escola).

Tot plegat ens ha fet gaudir d’un Sant Jordi de luxe, no us sembla?