XV Memorial Lourdes Alfonso

Avui la jornada és molt especial a l’Escola Can Sorts: per quinzè any consecutiu té lloc la Marxa de la Regularitat, que posa una “catifa vermella” a la primavera i una “tanca d’or” al segon trimestre.

En una publicació anterior us vam fer cinc cèntims sobre aquesta activitat, adreçada a l’alumnat de primària i que posteriorment, des del curs passat, s’ha fet extensiva a tot el centre: l’alumnat d’Educació Infantil realitza una “Mini Marxa de Regularitat” adequada a l’edat dels més petits.

IMG_3655Però avui, el que ens proposem especialment amb aquest text és recordar aquella mestra, la Lourdes, amant de la seva professió i de la natura, caminant i runner incansable, que ens va ensenyar a descobrir i admirar els entorns de Sentmenat.

Aquells que la vam conèixer sempre creurem que ens va deixar massa aviat, per això ens sentim orgullosos de fer perdurar el seu llegat: la passió per conèixer, recórrer i estimar els magnífics entorns del nostre poble,  gaudint a ple pulmó del nostre paisatge més proper. “Com oblidar a algú que ens va donar tant per recordar?”

Bona caminada!