Benvinguts al blog “Recursos digitals de l’Institut Enric Borràs”

Us donem la benvinguda a un nou servei que us ofereix la nostra biblioteca, a més de la recerca dels documents físics que fèieu fins ara a través de l’ePèrgam.

En aquest nou espai, el blog de la Biblioteca Escolar, facilitem una sèrie d’enllaços per millorar la vida acadèmica tant a l’alumnat com al professorat.

Si formeu part de l’alumnat, cliqueu a “matèries” o a “generals i eines” on hi trobareu una selecció de recursos digitals informatius per facilitar-vos la cerca d’informació per el·laborar o millorar els vostres treballs.

L’apartat “professorat” està pensat per oferir-vos noves eines que us facilitin la vostra feina.

Els recursos estan ordenats alfabèticament i per temàtiques i els trobareu en el desplegable lateral dret del blog.

I per a que sigui més útil per a tots, us animem a fer créixer aquest banc de recursos. Només cal que contacteu amb nosaltres i ens envieu a “contacte” els vostres suggeriments.

Us hi esperem!

Bona cerca