Temps de quaresma

A l’Escola ja ha arribat la Vella Quaresma. Cada divendres li treiem una pota i ella ens obsequia amb un petit regal. És divertit esperar tota la setmana per saber què ens donarà.

Preinscripcions 17/18

Benvolgudes famílies,

El període per la preinscripció pel curs 17-18 és del 23 de març al 4 d’abril.
Tota la informació la trobaran a la web http://educacio.gencat.cat/portal/page/portal/EducacioIntranet/Inici/PortalCentres/PCPreinscripcioMatricula20172018

La sol·licitud per la preinscripció la poden trobar al següent enllaç http://educacio.gencat.cat/documents/FormularisModels/CentresGestioAdministrativa/A42.pdf

Equip directiu

Carnaval 2017: Festa o disbauxa

Benvolgudes famílies ja ha passat el carnval i el rei carnestoltes s’ha acomiadat de nosaltres. Però al llarg de tota la setmana ens ho va fer passar molt bé. El pregó, les ordres, els versots i, finalment, la festa. I quina festa!

Voldríem aprofitar per agrair la presència dels nens i nenes de la llar d’infants de Masllorenç que van contribuir a fer més gran la festa. També volem agrair la col·laboració de les famílies que van voler acompanyar-nos i ajudar-nos i finalment la col·laboració imprescindible de l’AMPA que va acabar de completar la festa.

Dijous llarder

Fotocall del divendres al matí i a la tarda

Les notícies de Nadal de 3r

JA HA ARRIBAT EL TIÓ A L’ESCOLA!

Famílies! El tió ja és aquí. Com cada any, quan s’apropa el Nadal, el tió ve a l’Escola per passar aquests dies amb nosaltres. Ara l’hem de cuidar bé, li donem menjar i aigua i l’abriguem perquè no tingui fred. D’aquesta forma, quan arribi el dia en què fem cagar el tió, segur que ens dóna moltes sorpreses.

Voleu veure on vàrem trobar el tió? Doncs mireu el vídeo…

ESMORZAR A RODONYÀ

Aquesta setmana a la classe hem tornat a aconseguir uns quants semàfors de les emocions seguits…i entre tots, hem decidit celebrar-ho anant d’excursió a Rodonyà i fent un esmorzar a la plaça del poble.

DINAR DE CELEBRACIÓ A 4T, 5È I 6È

Aquest divendres 11 de novembre vam aconseguir un nou repte del nostre semàfor de les emocions i…vam decidir fer un dinar tots junts amb coses que vam portar de casa!!!
Ens ho vam passar molt bé perquè va ser mot diferent de tot el que fem!