Les notícies de Nadal de 3r

JA HA ARRIBAT EL TIÓ A L’ESCOLA!

Famílies! El tió ja és aquí. Com cada any, quan s’apropa el Nadal, el tió ve a l’Escola per passar aquests dies amb nosaltres. Ara l’hem de cuidar bé, li donem menjar i aigua i l’abriguem perquè no tingui fred. D’aquesta forma, quan arribi el dia en què fem cagar el tió, segur que ens dóna moltes sorpreses.

Voleu veure on vàrem trobar el tió? Doncs mireu el vídeo…

ESMORZAR A RODONYÀ

Aquesta setmana a la classe hem tornat a aconseguir uns quants semàfors de les emocions seguits…i entre tots, hem decidit celebrar-ho anant d’excursió a Rodonyà i fent un esmorzar a la plaça del poble.

DINAR DE CELEBRACIÓ A 4T, 5È I 6È

Aquest divendres 11 de novembre vam aconseguir un nou repte del nostre semàfor de les emocions i…vam decidir fer un dinar tots junts amb coses que vam portar de casa!!!
Ens ho vam passar molt bé perquè va ser mot diferent de tot el que fem!

TALLERS ROTATIUS A L’ÀREA DE VISUAL I PLÀSTICA

Benvolgudes famílies,

A l’Escola tenim uns grans artistes.

A l’àrea de visual i plàstica treballem per tallers. Es preparen tres tallers simultanis que duren 3 setmanes cadascun. L’alumnat de primària, durant aquestes tres setmanes, passa pels 3 tallers.

Aquesta és una mostra d’un dels tallers on es treballa l’aquarel·la vinculada a la música. En aquests treballs els nens i nenes experimenten amb l’aquarel·la utilitzant diferents tècniques i textures: a l’aigua, a l’aire bufat, amb sal, alcohol de 96º i cera blanca.

GRAN ÈXIT DE LA BOTIFARRADA POPULAR: CAP NEN SENSE COLÒNIES

El passat divendres 22 d’octubre es va celebrar a la sala del cafè de Masllorenç una botifarrada popular amb el lema: CAP NEN SENSE COLÒNIES. La iniciativa, impulsada per l’AMPA de l’Escola, pretenia recaptar diners que serviran per minimitzar el cost de les colònies de l’alumnat.
La jornada va començar a les 19 de la tarda on, malgrat les quatre gotes que van caure, els nens i nenes que es van apropar a la sala podien gaudir de jocs com l'”enredos” o “saltar a corda”. Mentrestant una comitiva ja començava a preparar la brasa per coure la carn. I una altra comitiva va preparar les taules pel sopar. A 2/4 de 21 es va celebrar el concurs de truites i finalment a les 21 va començar el sopar.
L’AMPA va aconseguir organitzar un esdeveniment amb la participació final de més de 90 persones i una recaptació que va rondar els 500€. Aquesta quantitat es repartirà a parts iguals per tot l’alumnat de l’Escola que s’inscrigui a les colònies.
Un segon objectiu, a banda d’abaratir el cost que suposen, és el d’aconseguir augmentar la participació de l’alumnat. En els darrers anys la participació d’alumnes de la ZER a les colònies rondava el 50%. Quantitat molt petita per una activitat que des de la ZER es considera molt important a nivell de convivència. Augmentar aquesta participació a les colònies és un més dels objectius que es plantegen a nivell de convivència i cohesió social. És per això que des de la ZER Els Ceps i des de l’Equip Directiu de l’Escola agraïm profundament la implicació de l’AMPA i dels i de les mestres implicats en aquests esdeveniments.
Junts fem una Escola de tots, junts fem poble.