Mostra de teatre i Museu Deu

El passat dilluns 13 d’abril vam fer una sortida de tot el dia en autobús al Vendrell.

Primer vam anar al TAC a veure dues obres de teatre (una per part dels nens i nenes de P3 de l’escola Teresina Martorell del Vendrell i l’altra dels de 4t, 5è i 6è de Bonastre) i nosaltres vam fer la representació de dues obres més (els nens i nenes de P3, P4, P5 i 1r férem l’obra “Anem de festa major” i els de 2n, 3r, 4t, 5è i 6è l’obra “L’aniversari del mestre”).

Després vam anar a dinar a la Plaça Nova on hi ha l’escultura del Pau Casal, un músic del Vendrell, i una font en aigua, on vam jugar després de dinar. Quan ens van obrir les portes del Museu Deu, vam entrar i una noia molt maca ens va explicar tot allò que hi havia.

Us deixem els enllaços de les dues obres de teatre i un recull de fotos. ADEUU!!!

ELS TRANSPORTS

Els nens i nenes de la classe de P3, P4 i P5 hem treballat els transports de terra, d’aigua i d’aire i ho hem recollit en un mural.

26 març de 2015

Quan vam acabar la feina de cerca vam agafar transports de terra de casa (bicicletes, patinets, una moto i un camió), els vam portar a la classe i els vam aparcar per explicar qui ens els havia regalat, com eren, que tenen…

Després vam agafar jaquetes i motxilles i vam anar a la pista amb els transports de terra a esmorzar i a fer un circuit.

Ens ho vam passar súper bé tot i que feia molt de vent i vam haver de tornar aviat.

Visita de la Berta

Bon dia,

avui quan hem acabat d’esmorzar no hem sortit al pati perquè feia un dia dolent.

Aleshores ens hem quedat a la classe jugant a fustetes i ballat i hem rebut la visita de la Berta (la Berta és el bebè petit de la Núria).

La Mireia ens ha deixat la càmera de fer fotos i cada nen ha fet unes fotos a tot i tots. Aquí us deixem el resultat de l’activitat.

Un petó, els nens i nenes de la classe de P3 i P4.

EXCURSIÓ A VILAFRANCA DEL PENEDÈS

El dimecres vam anar d’excursió a Vilafranca del Penedès a veure un teatre i el museu del vi.

Vam anar amb autobús amb els nens de Bonastre.

Quan arribarem vam esmorzar a un parc i quan era hora, vam anar a veure el teatre. El teatre ens va agradar, cantaven i parlaven en anglès i català.

Després vam anar a dinar, jugar i al museu del vi. El museu del vi està en un antic palau reial i vam veure coses de raïm (vídeos, bótes, pals, eines, fotos, bitxos, …)

En acabar del museu vam anar a buscar l’autobús per tornar a casa.

Preinscripcions 2015/16

Estimades famílies,

El període de presentació de sol·licituds de preinscripció per al segon cicle d’educació infantil (P3, P4 i P5) i primària estarà obert del 10 al 17 de març de 2015.

La sol·licitud, juntament amb la documentació acreditativa, s’ha de presentar preferentment al centre demanat en primer lloc.

Per a una informació detallada sobre el procés de matriculació poden consultar les següents pàgines del departament:

Informació General

Tràmits

Sol·licitud en PDF

Així mateix, la sol·licitud també es pot formalitzar i enviar telemàticament fins a les 24 h del dia 16 de març de 2015.

Els dilluns a la tarda fem lectura compartida

Els dilluns a la tarda, durant 15-30 minuts, ens reunim tots i totes a la classe dels i de les alumnes de 4t, 5è i 6è. En un clima de serenitat, ambientat amb música relaxant, ens preparem per escoltar la lectura dels textos que han preparat alguns/es dels i de les alumnes per aquest dia. Són d’elaboració pròpia i, tot sovint, ens expliquen coses molt interessants.

EL CARNAVAL

El   día    13 de    febrer   vam   fer    el carnaval   a l’escola de Masllorenç. A l’entrar vam anar a la classe dels grans a sentir els versotas dedicats a tots els mestres; després d’esmorzar vam fer tres tallers.

A la tarda ens vam disfressar a classe i vam sortir al carrer a fer la rua.

Acabada la rua vam berenar i marxàrem cap a casa.

Josep