Premis Baldiri i Reixac 2015

Com ja saben, la nostra ZER, va ser premiada el passat diumenge 7 de juny a l’Espluga de Francolí amb un dels premis Baldiri i Reixac. Més concretament a la categoria “Diversos nivells”, pel projecte La vinya, el cultiu dels nos tres pobles.

Durant el matí les famílies que ens varen acompanyar van poder gaudir de tot un seguit d’activitats, tallers i actes, així com de l’exposició de treballs de les diferents escoles d’arreu de Catalunya.

A les 13.00 va començar l’acta de lliurament dels premis amb més de 60 concessions als millors treballs de cada categoria.

La ZER vol aprofitar de nou la benentesa per agrair a tots els implicats haver fet possible ser reconeguts amb un premi d’aquest presitigi i felicitar a tots i totes els i les alumnes que, durant aquests dos cursos, s’han implicat al màxim per aconseguir-ho.

Colònies Tamarit 2015

Aquí va una mostra de les fotografies de les colònies de Tamarit 2015. Si haguéssim de definir com van anar ho podríem fer amb molts adjectius del tipus… genials, fantàstiques, divertidíssimes, … i tot i així hi ha algun dels nanos que encara en dirien més. Alguns dels més grans fins i tot les han definit com “les millors que han fet”. I per tots se’ns van quedar una mica curtes. Però, com diu la dita, val més una imatge que mil paraules, així que aquí en teniu unes quantes. Més les que anirem afegint a mesura que les anem recopil·lant.

Els mestres també vam fer de les nostres al Jungle treck…

Mostra de teatre i Museu Deu

El passat dilluns 13 d’abril vam fer una sortida de tot el dia en autobús al Vendrell.

Primer vam anar al TAC a veure dues obres de teatre (una per part dels nens i nenes de P3 de l’escola Teresina Martorell del Vendrell i l’altra dels de 4t, 5è i 6è de Bonastre) i nosaltres vam fer la representació de dues obres més (els nens i nenes de P3, P4, P5 i 1r férem l’obra “Anem de festa major” i els de 2n, 3r, 4t, 5è i 6è l’obra “L’aniversari del mestre”).

Després vam anar a dinar a la Plaça Nova on hi ha l’escultura del Pau Casal, un músic del Vendrell, i una font en aigua, on vam jugar després de dinar. Quan ens van obrir les portes del Museu Deu, vam entrar i una noia molt maca ens va explicar tot allò que hi havia.

Us deixem els enllaços de les dues obres de teatre i un recull de fotos. ADEUU!!!

ELS TRANSPORTS

Els nens i nenes de la classe de P3, P4 i P5 hem treballat els transports de terra, d’aigua i d’aire i ho hem recollit en un mural.

26 març de 2015

Quan vam acabar la feina de cerca vam agafar transports de terra de casa (bicicletes, patinets, una moto i un camió), els vam portar a la classe i els vam aparcar per explicar qui ens els havia regalat, com eren, que tenen…

Després vam agafar jaquetes i motxilles i vam anar a la pista amb els transports de terra a esmorzar i a fer un circuit.

Ens ho vam passar súper bé tot i que feia molt de vent i vam haver de tornar aviat.

Visita de la Berta

Bon dia,

avui quan hem acabat d’esmorzar no hem sortit al pati perquè feia un dia dolent.

Aleshores ens hem quedat a la classe jugant a fustetes i ballat i hem rebut la visita de la Berta (la Berta és el bebè petit de la Núria).

La Mireia ens ha deixat la càmera de fer fotos i cada nen ha fet unes fotos a tot i tots. Aquí us deixem el resultat de l’activitat.

Un petó, els nens i nenes de la classe de P3 i P4.

EXCURSIÓ A VILAFRANCA DEL PENEDÈS

El dimecres vam anar d’excursió a Vilafranca del Penedès a veure un teatre i el museu del vi.

Vam anar amb autobús amb els nens de Bonastre.

Quan arribarem vam esmorzar a un parc i quan era hora, vam anar a veure el teatre. El teatre ens va agradar, cantaven i parlaven en anglès i català.

Després vam anar a dinar, jugar i al museu del vi. El museu del vi està en un antic palau reial i vam veure coses de raïm (vídeos, bótes, pals, eines, fotos, bitxos, …)

En acabar del museu vam anar a buscar l’autobús per tornar a casa.

Preinscripcions 2015/16

Estimades famílies,

El període de presentació de sol·licituds de preinscripció per al segon cicle d’educació infantil (P3, P4 i P5) i primària estarà obert del 10 al 17 de març de 2015.

La sol·licitud, juntament amb la documentació acreditativa, s’ha de presentar preferentment al centre demanat en primer lloc.

Per a una informació detallada sobre el procés de matriculació poden consultar les següents pàgines del departament:

Informació General

Tràmits

Sol·licitud en PDF

Així mateix, la sol·licitud també es pot formalitzar i enviar telemàticament fins a les 24 h del dia 16 de març de 2015.