SORTIDA DE ZER DE FINAL DE CURS AL MONTMELL

Els i les alumnes de la ZER Els Ceps van visitar el Montmell responent a la invitació de l’Escola Teresa Godes. Allí, depenent de l’edat cada grup tenia unes activitats a fer.

Infantil: Es va quedar a la zona de les pistes on hi havia muntats diferents espais amb temàtiques diferents.
– Joc de pistes sobre l’entorn.
– Jocs d’aigua.
– Experimentació amb bombolles de sabó.
– Jocs a la pista.
– Mandales.
– Plantada d’aromàtiques.

1r, 2n i 3r: Van fer una excursió fins a la zona de pícnic situada al mig de la muntanya del Montmell junt amb els alumnes de 4t i cicle superior. Durant el camí els alumnes de 3r i 4t van realitzar un joc de pistes sobre animals que es poden trobar per la zona. Un cop a la zona de pícnic van esmorzar i després van fer una replantada d’arbres.

4t, 5è i 6è: També van pujar fins a la zona de pícnic, però un cop allí van continuar l’excursió fins al capdamunt de la creu. Al baixar, van recollir els alumnes de 1r, 2n i 3r i seguidament van baixar fins a les pistes on es van retrobar amb els i les alumnes d’infantil.

Una vegada ens vam retrobar tots i totes vam acomiadar-nos dels alumnes i de les alumnes de l’Escola Teresa Godes, ja que ells, al fer jornada continuada, van plegar abans. Després vàrem dinar i, després d’una estona de lleure per les pistes del Montmell, vàrem tornar cap a les escoles.

Temps de quaresma

A l’Escola ja ha arribat la Vella Quaresma. Cada divendres li treiem una pota i ella ens obsequia amb un petit regal. És divertit esperar tota la setmana per saber què ens donarà.

Preinscripcions 17/18

Benvolgudes famílies,

El període per la preinscripció pel curs 17-18 és del 23 de març al 4 d’abril.
Tota la informació la trobaran a la web http://educacio.gencat.cat/portal/page/portal/EducacioIntranet/Inici/PortalCentres/PCPreinscripcioMatricula20172018

La sol·licitud per la preinscripció la poden trobar al següent enllaç http://educacio.gencat.cat/documents/FormularisModels/CentresGestioAdministrativa/A42.pdf

Equip directiu

Carnaval 2017: Festa o disbauxa

Benvolgudes famílies ja ha passat el carnval i el rei carnestoltes s’ha acomiadat de nosaltres. Però al llarg de tota la setmana ens ho va fer passar molt bé. El pregó, les ordres, els versots i, finalment, la festa. I quina festa!

Voldríem aprofitar per agrair la presència dels nens i nenes de la llar d’infants de Masllorenç que van contribuir a fer més gran la festa. També volem agrair la col·laboració de les famílies que van voler acompanyar-nos i ajudar-nos i finalment la col·laboració imprescindible de l’AMPA que va acabar de completar la festa.

Dijous llarder

Fotocall del divendres al matí i a la tarda

Les notícies de Nadal de 3r

JA HA ARRIBAT EL TIÓ A L’ESCOLA!

Famílies! El tió ja és aquí. Com cada any, quan s’apropa el Nadal, el tió ve a l’Escola per passar aquests dies amb nosaltres. Ara l’hem de cuidar bé, li donem menjar i aigua i l’abriguem perquè no tingui fred. D’aquesta forma, quan arribi el dia en què fem cagar el tió, segur que ens dóna moltes sorpreses.

Voleu veure on vàrem trobar el tió? Doncs mireu el vídeo…

ESMORZAR A RODONYÀ

Aquesta setmana a la classe hem tornat a aconseguir uns quants semàfors de les emocions seguits…i entre tots, hem decidit celebrar-ho anant d’excursió a Rodonyà i fent un esmorzar a la plaça del poble.