Gala de 2 batxillerat 2015 – 2016

gala 2015

El dijous dia 2 de juny a partir de les 8 de la tarda la sala d’actes del centre es va omplir. L’alumnat de Batxillerat i del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Animació d’Activitats Físiques i Esportives amb totes les persones que els acompanyaven van poder gaudir d’un emotiu i participatiu acte que es va allargar ja de nit fins un concorregut piscolabis a la cantina del centre.

El parlaments van anar a càrrec de la nostra directora Emma Carreras i els ex-alumnes Marina Clos i Miquel Cabrera. A partir d’aquí el protagonisme es va centrar en el nostre alumant que ens va parlar animadament, un grup musical va tocar tres temes, un altre grup va fer una ball a l’escenari i també hi va haver lloc per les sorpreses. Primer convidant a cantar al professorat del cicle i finalment convidant a ballar una mica a tothom dins el comiat final.

A totes i a tots molta sort!!

Fotos i vídeos en aquest enllaç.

Final de curs per l’alumnat de 2 batxillerat

fi_de_cursJa ens atansem a la fi de curs. Ara hem de matricular-nos al a selectivitat i fer el dipòsit del títol de batxillerat. També és el moment de pre-inscriure’ns a un cicle formatiu de grau superior o a un grau. Recordeu que teniu tota la informació en aquest bloc a les pàgines corresponents.

El proper dilluns i durant dues setmanes tenim les classes de preparació a la selectivitat que segur que us ajudaran a treure el millor resultat possible.

I finalment dijous a les 8 ens trobarem tots en un acte acadèmic i lúdic per acomiadar la vostra estada a l’Institut Joan Oró.