Prematrícula PAU 2017

Avui comença el tràmit de la prematrícula de les PAU 2017 i s’allarga fins el dia 15 de març.

És molt important que llegiu aquest document abans de fer-la: Guia de la prematrícula PAU 2017

Recordeu que heu d’imprimir el document final dos cops, un per a vosaltres i l’altre per a la Secretaria del centre. També haureu d’adjuntar una fotocòpia del carnet de família monoparental o de família nombrosa si ho feu constar a la prematrícula.

No ho deixeu per fer pel darrer dia, sempre poden sorgir problemes que amb temps se solucionen.

PAU 2015 INSTRUCCIONS PELS ALUMNES

És important que llegiu aquest article i el document adjunt:

Recordeu que del 21 de maig a l’1 de juny es pot entrar en el portal Accesnet per formalitar la matrícula. En aquest moment heu de decidir la matèria de modalitat que voleu posar a la fase general i les específiques de les quals us voleu examinar definitivament. Un cop imprès el full de matrícula us constaran totes les matèries matriculades i les taxes que heu de pagar. El termini de pagament és fins l’1 de juny. NO S’ADMET CAP SOL·LICITUD FORA DE TERMINI.

El full de matrícula juntament amb el vostre DNI us acreditarà durant els dies de les proves.

INSTRUCCIONS PER A LES PAU

Aquí teniu el document amb les instruccions per a les PAU. És molt important que us el llegiu.

Us recordo també que el període de fer la matrícula és del 22 de maig al 2 de juny.

Els alumnes interessats en anar a la seu de les PAU amb l’autocar que organitza el centre heu de venir a recollir el paper de l’autorització i pagament a l’institut.