Born to be wild (cançó de 1969)

“Born to be wild”és una cançó interpretada per la banda Steppenwolf i escrita per Mars Bonfire. Alguns la consideren la primera cançó de heavymetal. Sovint es relaciona amb la velocitat i els motoristes.

Steppenwolfés una banda de rock canadenca. El grup es va formar a finals del 1967. El grup va vendre més 25 de milions de còpies a tot el món. Steppenwolf va gaudir d’èxit mundial del 1967 fins el 1972.

P4 “La màquina d’escriure” de Leroy Anderson.

Els alumnes  de p4 han conegut la màquina d’escriure! L’han pogut tocar i comprovar com es pot fer música amb gairebé qualsevol cosa. Han gaudit d’allò més amb l’obra “la màquina d’escriure” de Leroy Anderson , composada el 1950.

P4: Audició “El vol del borinot” R. Korsakov.

P4: Audició  “El vol del borinot” R. Korsakov.

Tot escoltant la música cada nen/a plasma el vol del borinot en una làmina.

2n Activitat: Instruments

Els alumnes poc a poc s’estan familiaritzant amb els instruments orff. Estem aprenent a tractar-los, a agafar les baquetes i aprenent les notes. Fins i tot ja han après alguna senzilla cançó.

1r Dansa “som amics”

Els alumnes de primer s’ho han passat d’allò més bé aprenent la dansa “Som amics”. Aquí en teniu una mostra.