EL PROJECTE DEL CARNESTOLTES

dsc03911

Tots els de cicle mitjà som els encarregats de dissenyar el Carnestoltes de l’escola i estem molt emocionats i engrescats!
Ens hem barrejat de dos en dos amb nens i nenes de 3r i 4t i ambdós hem pensat com ens agradaria que fos el carnestoltes del curs 2016-2017. Després l’hem dibuixat amb molta il•lusió i hem escrit els materials que necessitava per poder-lo fer.
Més tard, hem exposat els nostres treballs i els alumnes de Cicle Inicial han votat el carnestoltes que més els ha agradat.
Ha estat una experiència molt enriquidora i satisfactòria.
Ara toca la part pràctica, CREAREM EL CARNESTOLTES!

L’AMIC INVISIBLE DE 3r

?

Per fi ha arribat el dia que tots i totes esperàvem! Avui hem obert els regals que ens ha dut el nostre amic o amiga invisible!
Ens hem reunit tots els de 3r i hem anat desembolicant els regals de dos en dos. Hem hagut de descobrir qui ens havia fet el regal. Ha estat molt divertit i emocionant en veure qui era!
Tots han sigut uns regals molt originals.