Més intercanvis a 1rB

Els intercanvis de 1rB continuen. Aquests nois i noies tenen molt per ensenyar i moltes ganes d’aprendre. Veiem què més ens ofereixen.

Jpeg

En Dipin va ensenyar a alguns acords de guitarra a l’Aurora.

Jpeg¡

L’Adam va ensenyar a en Dipin els moviments de les peces d’escacs.

Jpeg

L’Eric va ensenyar a en Ramon com tocar una cançó al piano.

Jpeg

L’Aurora va ensenyar a la Raquel a jugar a tennis i la Raquel li va ensenyar a jugar a pàdel.

Jpeg

L’Ibrahim va intentar ensenyar a l’Alejandra a anar en bicicleta.

Jpeg

La Naia va ensenyar a l’Àlex a pronunciar en francès i amb el mòbil el gravava perquè s’escoltés i perfeccionés la pronunciació.

Els primers intercanvis de 1rB

A 1rB també hi ha grans talents. Aquí els teniu!

Jpeg

Jpeg

La Caro ha ensenyat a la Fàtima a fer figures amb globus i a fer floretes amb gomes.

En Joan ha ensenyat alguns acords de guitarra a en Cristopher. Aquesta cançó se l’ha inventat ell.

Jpeg

Jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La Marlene ha ajudat a l’Evelyn a pronunciar en anglès fent àudios amb el mòbil. I l’Evekyn ha ensenyat a la Marlene a ballar.

Jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

La Clara ha ensenyat a la Marta, la Maria i la Fàtima a fer boles per fer malabars amb farina i globus.

Jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

I la Marta ha ensenyat a la Clara a ballar.

Jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

Jpeg

La Mar ha ensenyat a la Marta a fer broquetes de fruita. Ummm!

I la Marta ha ensenyat a ballar psicoart a la Mar! Què bé ho ha fet!

Jpeg

 

Jpeg

En Joel ensenyant a l’Iván a dibuixar figures d’animals.

Jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

L’Iván ha ensenyat al Raül a fer papiroflèxia amb suport d’un tutorial que visionava pel mòbil.

Jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

Jpeg

La Maria també ha ensenyat a la Fàtima a fer papiroflèxia.

Jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

En Dani ha ensenyat a jugar a bàsket a en Michael.

Jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

L’Iván ha ensenyat a l’Adrián a saltar a la corda.

La Lisette ha ensenyat a la Lia la coreografia d’una cançó.

L’Anna li va ensenyar a la Sara una altra coreografia.

 

 

 

 

Els primers intercanvis de 1rA!

L’ Alejandro va ensenyar a en Jean Carlo a fer el cub Rubick.

I en Jean Carlo va ensenyar a l’Alejandro a dibuixar manga.

 

En Matías va ensenyar a en Didier a crear nous colors a partir dels colors primaris.

I en Didier va ensenyar a en Matías fer unes passades de futbol i a marcar gols!

  

La Iman va ensenyar a l’Ainara a escriure algunes paraules en àrab.

I l’Ainara va ensenyar a la Iman a fer unes piruetes de dansa contemporània! Ho feia molt bé!

Ep! També s’hi van afegir la Natàlia i l’Helène!

L’Stephano va ensenyar a la Núria a fer papiroflèxia…

I la Núria li va ensenyar a dibuixar anime!

L’A. Kursneiev va ensenyar a Margaryta a fer vídeos amb el mòbil.

La Fàtima va ensenyar a la Natàlia i en Ray a ballar bachata.

I en Ray va ensenyar a la Fàtima jugar a béisbol!

L’Amma va ensenyar a l’Helène a escriure algunes paraules en urdú i l’Helène li va ensenyar a escriure algunes en francès.

 

Com funciona el Banc del Temps PdG


Fa pocs dies hem posat en marxa el Banc del Temps PdG amb un grup d’alumnes de 1rA, de la matèria Tècniques d’Estudi, i tres alumnes de la USEE.

Té relació amb la teoria de les Intel.ligències Múltiples de Howard Gardner, segons la qual totes les persones tenen set tipus d’intel.ligència (musical, lingüística, lògico-matemàtica, espacial, corporal-cinestèsica, interpersonal, intrapersonal i naturalista) que determinen el comportament, la manera d’aprendre, captar i comprendre el món que els envolta.

En primer lloc, s’ha demanat a cada alumne que pensi quelcom que sap fer molt bé: cuinar una recepta, jugar a un esport o joc, ballar un tipus de ball, fer equacions…

Després se’ls ha demanat que omplin una fitxa explicitant com ho farien per ensenyar a un altre company a fer allò en què se senten competents.

S’han format parelles i cadascú ha hagut d’ensenyar el que sap fer a la seva parella.

Les parelles aniran canviant cada dos sessions i els alumnes podran anar variant les seves ofertes.

En una segona sessió, hem passat a l’acció: cada alumne ha tingut mitja hora per ensenyar a la seva parella allò que sap fer molt bé.

Hi ha tres espais on els alumnes es poden ubicar: la USEE per cuinar i fer servir ordinadors, el pati per practicar els esports i l’aula de 1rA per la resta d’activitats.

Els espais han estat a càrrec de la professora Fina, de Tècniques d’estudi, la Mercè, de la USEE, i en Ricard, educador d’educació especial.

Les activitats s’aniran penjant al bloc del Banc del Temps PdG.

Benvinguts al Banc del Temps!

Benvinguts al Banc del Temps del Príncep de Girona. Aquest bloc forma part del projecte educatiu inspirat en els anomenats ‘bancs del temps’ veïnals. En el nostre Banc del Temps, cada alumne/a ofereix ensenyar a un altre/a company/a coneixements en què és expert i, recíprocament, rep a canvi un mestratge d’aquest company relacionat amb alguna habilitat que aquest domini. Les parelles van canviant rotativament cada dues o tres sessions. Cada alumne/a haurà de preparar una entrada al bloc del Banc del Temps explicant quin coneixement o habilitat ha après de cada company/a, del qual podran rebre suport i assessorament.