III Jornada BTEscolar

DIA: dissabte, 10 de novembre de 2018.
HORARI: de 8:30 a 14:30 (6 hores de formació).
LLOC: INS Jaume Balmes (C/Pau Clarís, 121. Barcelona)

Us podeu inscriure en:  INSCRIPCIÓ.  (Places limitades)

Unitat Didàctica del BTEscolar

UD BTEscolarLa Unitat Didàctica del BTEscolar inclou les concrecions de les competències bàsiques i els objectius didàctics treballats en les diferents implementacions del programa, amb la intenció de servir com a base per a l’elaboració de noves aplicacions.

Desitgem que us sigui d’utilitat.

Publicat dins de Materials | Deixa un comentari

Curs de formació BTEscolar

Curs BdTE 2014-2015Us volem recordar que encara hi ha places disponibles en el curs Banc del Temps Escolar, reconegut com a Formació Permanent del Professorat dins del Pla de formació de zona i que es portarà a terme del 20 de gener de 2015 al 10 de març de 2015 en el Servei Educatiu de Ciutat Vella de Barcelona.

Per realitzar la inscripció, us podeu posar en contacte amb el Grup de Treball:

BTEscolar@gmail.com

Presentació del GT a Olot

El passat dissabte 27 de setembre, dins de la jornada “El temps. Un valor en alça“ organitzada per l’Associació Banc del Temps de la Garrota “BaTeGa”, es va fer a Olot la conferència El programa BTEscolar.
Es va presentar l’origen del programa BTEscolar l’any 2005 amb la llicència d’estudis de Montse Pujol, el desenvolupament del BTEscolar, l’evolució del programa en els darrers 9 anys i la tasca que, des de fa 3 anys, porta a terme el Grup de Treball BTEscolar del Departament d’Ensenyament.
Des d’aquí volem agrair l’acollida que vam rebre per part dels membres de BaTeGa. Moltes gràcies a tots.

Conferència BTEscolar a Olot

BaTeGaEl proper dissabte 27 de setembre l’Associació Banc del Temps de la Garrota “BaTeGa” organitza l’acte: “El temps. Un valor en alça“.

El Grup de Treball BTEscolar participarà realitzant una conferència sobre “El programa Banc del Temps Escolar”.

Hora: 2/4 de 5 de la tarda.

Lloc: sala El Caliu dels Catòlics d’Olot.

Curs BTEscolar 2014-2015

Curs BdTE 2014-2015

Nova edició del curs Banc del Temps Escolar, reconegut com a Formació Permanent del Professorat dins del Pla de formació de zona.

Es portarà a terme durant el segon trimestre del curs 2014-2015 (del 20/1/2015 al 10/3/2015) en el Servei Educatiu de Ciutat Vella de Barcelona.

Aquest curs està adreçat a mestres i professors d’educació infantil, primària, secundària i post-obligatòria.

Els objectius del curs són:

• Reflexionar sobre la utilitat del programa BTEscolar per a la millora de la convivència, el rendiment escolar i les habilitats comunicatives dels alumnes.
  • Dissenyar un programa BTEscolar per a la seva aplicació en el context del centre educatiu dels participants.

Aquí podeu trobar més INFORMACIÓ sobre curs.

Les INSCRIPCIONS es poden realitzar del 15 al 28 de setembre de 2014.

El Banc del Temps Escolar a l’InfoK

InfoK

El programa InfoK (informatiu juvenil del K3 – Televisió de Catalunya) va dedicar la secció setmanal L’inforeporter del passat  7 de maig a parlar del Banc del Temps Escolar.

En el reportatge es presenta el Banc del Temps Escolar que estan portant a terme els alumnes de 1r d’ESO de l’Escola Sant Felip Neri de Barcelona.

No us ho perdeu!

Enllaç: InfoK – L’inforeporter: el banc de temps.

Avaluació IIes Jornades BTEscolar

Avaluació IIes Jornades BdTE - València

El passat 5 d’abril es van portar a terme a València les IIes Jornades Banc del Temps Escolar.

Cal destacar que la valoració de les IIes Jornades  es pot considerar del tot positiva, tant pel que fa a l’assistència de docents i educadors com en relació a l’interès, la motivació i la participació que van demostrar tots els participants.

Podeu consultar el document: Avaluació de les IIes Jornades BTEscolar

II Jornades BTEscolar – València

Portada Díptic

Cartell de les IIes Jornades BdTE – València

Escoles Solidàries i el Grup de Treball BdTE organitzen les IIes Jornades BdTE, que es portaran a terme el dissabte 5 d’abril a València.

L’eix central de les IIes Jornades Banc del Temps Escolar és la formació dels professionals de l’educació per tal que coneguin i integrin el programa BdTE i puguin adaptar-lo i aplicar-lo en els seus contextos educatius.

Programa de les IIes Jornades BdTE.

Podeu realitzar la inscripció http://www.escolessolidaries.org

Publicat dins de Formació | Deixa un comentari

Curs BTEscolar. Darrera sessió.

InvitacióEl proper dijous 12 de desembre es portarà a terme la darrera sessió del curs Banc del Temps Escolar que s’ha realitzat al Servei Educatiu de Ciutat Vella durant el primer trimestre del curs 2013-2014.

Aquesta última sessió, tal i com s’ha fet en les altres edicions, serà oberta al públic. Els alumnes presentaran les seves programacions específiques del BTEscolar que han dissenyat per als seus contextos educatius.

Cal confirmar l’assistència. Aquí podeu descarregar la INVITACIÓ.