CONCURS MASCOTA ESCOLA VERDA

Aquest trimestre, la nostra escola ha organitzat un concurs entre l’alumnat per trobar una mascota que ens identifiqui com a Escola Verda. En aquest concurs hi han participat tots els alumnes des de P3 fins a 6è. La mascota guanyadora ha estat dissenyada per dos alumnes de Cicle Superior, l’Álvaro Torrecillas de 5èB i en Rubén Marín de 6è B.  Per tant, la nostra mascota és el resultat de la fusió de dos dels dibuixos. La nostra mascota, que encara no té nom, està situada al plafó d’Escoles Verdes juntament amb totes les altres propostes.

PLA DE CONSUM DE FRUITA A LES ESCOLES.

Aquest curs escolar 2012-2013 serà el tercer any que la nostra escola participa en aquest projecte de la Unió Europea juntament amb el departament d’Agricultura , Ensenyament i Salut.
Aquest pla consisteix a distribuir gratuïtament fruita i verdura fresca als escolars de segon cicle d’ educació infantil i primària.

El calendari dels propers repartiments de fruita d’aquest curs 2012/2013 serà:

MES DIA FRUITES
ABRIL 22 Maduixot (120 g), poma Fuji (180 g), taronja (200 g).
MAIG 13 Pera Conference (180 g) i plàtan (180 g).
JUNY 10

Poma Golden (180 g), alberoc o cirera (120 g).

ELS BOMBERS

El passat 15 de juny, dofins i pingüins vam agafar l’ autocar fins a Castell d’Aro per comprovar què és això de fer de bomber!. Va ser una mini-excursió fantàstica on tots i totes vam poder disfrutar moltíssim. …Moltes gràcies als tres bombers que ens van ensenyar com és el seu ofici, per la seva professionalitat i simpatia…i a en Max, el gos Bomber, per fer de la seva tasca la major atracció de la sortida!.

ANEM A L’HORT!!!

La propera setmana ja s’acaba el curs i avui els nens i nenes de segon hem anat a observar com han crescut les plantes del nostre hort.

Tots estàvem molt contents al veure com havia canviat el nostre hort en pocs dies. Tot  fa molt de goig!!! Els girasols, les carbassoneres, les  carxoferes, les tomaqueres…