11 ena MICRO-MARATÓ 2018

Com cada any,  hem celebrat la  Micromarató  a  la nostra escola, aquí us deixem les fotos dels nostres alumnes

PREMI PILARÍN BAYÉS

Imatge de previsualització de YouTube

El passat dijous 7 de juny els alumnes de segon vam anar a l’Auditori de Cornellà a recollir el premi Pilarín Bayés. Vam pujar a l’escenari i ens van regalar el llibre de contes amb el nostre Ponts de colors i tots els nostres noms impresos com autors i autores. La Pilarín ens va fer una il·lustració preciosa!

Ens ho vam passar molt bé i vam cantar i ballar amb l’animador Roger Canals.

Aquí teniu el conte explicat per un grup d’alumnes de segon B i un tast de l’acte de lliurament del premi.

MARXEM DE COLÒNIES! P5 a Can Rabassa!!

Els pingüins i les estrelles de mar hem d’anar a ajudar al capità Xaloc a trobar el tresor….

Tenim molta il·lusió perquè segur gaudirem moltíssim. Perquè vosaltres famílies, pugueu veure alguns dels moments de la nostra aventura, us podeu anar ficant al nostre bloc. Si cliqueu la imatge veureu les fotos:

COLÒNIES DE 6è A L’ESTARTIT CURS 2017_18!!!!

Els alumnes de 6è ja han arribat a l’Estartit i ja estan gaudint de les colònies, amb molt bon temps , anirem posant les fotos a mida que vagin fent les diferents activitats, sempre en el mateix link del google , que ja sabeu que podeu baixar des de casa.

CANTÀNIA 2018 Alumnes de 6è

Els alumnes de 6è han anat a l’Auditori de Barcelona per actuar a l’espectacle de música anomenat  CANTÀNIA.

Però què és Cantània?

Cantània és una activitat participativa dirigida a escolars de cicle mitjà i superior de primària. Cada temporada s’encarrega una obra nova per a un gran cor de nens i nenes, a compositors i escriptors catalans de reconegut prestigi. Durant tot el curs escolar es treballa tant des de L’Auditori com des de l’escola. L’objectiu és organitzar un acte per als alumnes que, per les característiques globals pensades exclusivament per a ells, per la qualitat i per la implicació personal i col·lectiva en l’acte, es converteixi en una vivència musical inoblidable per a tots.

Cantània vetlla per l’educació musical dels nens i nenes a través d’un camí acompanyat de música, cultura i emoció.

Aquest any amb la Cantata Partícules assistim a l’origen i evolució de l’Univers. Ara fa uns tretze mil vuit cents milions d’anys hi va haver una gran explosió: un magma ben espès que de cop s’espandeix. És l’origen del món; tot és calent i roent. Una mena de sopa caòtica i incandescent…
Posem un fragment de la cançó DEU “El destí de l’Univers”en el que els nostres alumnes diuen:

COR DE PARTÍCULES:

Potser el nostre destí

és que tot es dissipi?

Potser no o potser sí,

però no ens cal patir:

després de cada fi

sempre hi ha un nou principi!

després de cada fi

sempre hi ha un nou principi

CANTÀNIA 2018 alumnes de 6è

IMG_4837.MOV from DOLORS on Vimeo.

RESULTATS DE LES VOTACIONS

Benvolgudes famílies, us informem dels resultats de la votació d’ahir:

– Del nombre de famílies que van exercir el seu dret a vot, el 75% van estar a favor d’implantar la jornada continuada al centre, davant del 25% que van votar en contra.
Per tant, tornarem a presentar el nostre projecte al Consorci d’Educació. Moltes gràcies als participants.

PREMI PILARÍN BAYÉS

Com ja sabeu, els nens de segon de l’escola han guanyat el premi literari Pilarín Bayés. Pel fet de ser la quinzena edició d’aquesta iniciativa, Ràdio Nacional d’Espanya, Ràdio 4, ens va convidar al seu programa matinal dels divendres “Al teu costat” per explicar la nostra experiència com a mestres i escola participant. Ens van fer una entrevista i vam poder compartir el programa amb la Pilarín Bayés i la representant de la Editorial Mediterrània,  Mònica Estruch.

La Pilarín va ser encantadora com sempre i va dedicar a l’escola un exemplar dels seus llibres que romandrà al centre com a record.

Aquí teniu l’enllaç a l’àudio del programa (està cap al mig del programa) i  algunes fotografies.

VOTACIONS JORNADA CONTINUADA

Benvolgudes famílies, tal i com posava la carta que us vam repartir, dimecres dia 23 farem una nova jornada de votació en horari de 9:00h a 9:30h i de 16:30h a 17:00h.
Malgrat que des del Consorci d’Educació ja ens han dit que fins al curs 2019-2020 no podran adherir-se més escoles, els centres interessats haurem de presentar cada any el nostre Projecte. De moment, l’escola La Palmera i nosaltres hem estat les primeres a fer aquest pas, però tenim constància que hi ha d’altres escoles del districte interessades.
Gràcies per la vostra col·laboració.

1r ENGLISH DAY

Benvolgudes famílies,

Aquí us deixem una mostra del nostre primer English Day realitzat a l’Escola el passat 25 d’abril. Durant aquesta jornada vam gaudir de tres obres de teatre, molts jocs i diverses activitats a les aules. A la tarda, a Educació Infantil, Cicle Inicial i Cicle Mitjà  van venir algunes famílies  a explicar-nos uns contes.

Us animem a participar l’any que ve. Moltes gràcies a tots per fer-ho possible.

Iris, M. Jesús, Ariadna i Ricard

CLISSEU EN LA FOTO

11a Jornades Esportives a la Mar Bella 2018

El dilluns 14  i ahir vàrem celebrar l’onzena Jornada Esportiva en l’estadi olímpic de la Mar Bella, el primer dia els esportistes van ser els alumnes d’Educació Infantil i 1r de primària i el segon dia els de 2n fins a sisè.

Tant el primer com el segon dia vàrem assistir molts familiars, que a més, molts d’ells/es van animar-se a córrer per la pista principal.

Va estar molt bé, i tots/es gaudirem d’un bon dia d’esport!!! Clisseu sobre de les imatges