P3 (Promoció 2017-20)

Hola famílies!

Aquest és el blog dels vostres fills i filles. Aquí anirem penjant fotos de les activitats i sortides que farem durant el curs.

Benvinguts P3

• Avui hem sortit de l’escola per primera vegada tots junts. Hem anat al Parc de Sant Martí a jugar, mirar els arbres a la tardor i recollir fulles. Hem passat un matí genial!
  • Aquesta setmana hem celebrat la CASTANYADA a l’escola i hem fet un esmorzar col·lectiu de fruites de la tardor. Fins i tot uns nens de 6è han vingut a la classe per explicar-nos un conte. Ens ho hem passat molt bé aquesta setmana!
  • Mireu quin mural hem fet amb els colors de la tardor!
  • S’apropa la castanyada i fem moltes activitats: aprenem cançons, manualitats, també el conte de “MARIA LA CASTANYERA”… fins i tot el representem!
  • Abans de començar a fer ambients amb els nostres companys/es de P4 i P5, aquestes primeres setmanes estem coneixent alguns dels materials que ens trobarem. Ens està agradant molt! Mireu mireu.
  • PROJECTE DELS ÓSSOS
  • PROJECTE DELS ESQUIROLS
  • CELEBRACIÓ DELS ANIVERSARIS A L’AULA.
  • PRIMERS DIES A L’ESCOLA.